Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
karen miller nerderdel ny
støvler sort brugt
friis company taske brugt 4gang lidt
friis company pung brugt 1gang
kjoler brugt købt i dk og uk
KOM MED PRIS ALT SKAL VÆK
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor stor er tasken? i forhold til eks et a4...
roenlund skriver: hvor stor er tasken? i forhold til eks et a4...
Tænker du på om den er større ?? jeg kan måle den for dig Hvis du vil
vani10 skriver: Tænker du på om den er større ?? jeg kan måle den for dig Hvis du vil
jeg synes bare at det er svært at vurdere hvor stor den er, kan der være en a4 blok i, hvad forestiller du dig af pris, du må meget gerne måle den.
roenlund skriver: jeg synes bare at det er svært at vurdere hvor stor den er, kan der være en a4 blok i, hvad forestiller du dig af pris, du må meget gerne måle den.
Undskyld svar først nu har lige læst din besked. Imorgen tager flere billeder med noget i ting så dubkan se hvor stor den er og måle også.. Jeg er bar så træt nu efter en slem dag med to små idag
vani10 skriver: Undskyld svar først nu har lige læst din besked. Imorgen tager flere billeder med noget i ting så dubkan se hvor stor den er og måle også.. Jeg er bar så træt nu efter en slem dag med to små idag
Det er bare helt ok
roenlund skriver: Det er bare helt ok
hej igen så har jeg mål lang ca.43cm og bred ca.30cm
der kan var meget i men jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare... den er stor for neden og smal foroven og det gør der er meget plads...håber det hjælp
tak for billederne, hvad forestiller du dig af pris :-)
roenlund skriver: tak for billederne, hvad forestiller du dig af pris :-)
tænk 200kr... har prøvet skrivet så lidt så muligt
vani10 skriver: tænk 200kr... har prøvet skrivet så lidt så muligt
Jeg har desværre ikke 200 til det, da den er lidt lille til det jeg egentlig skal bruge så jeg kommer til at skulle købe en anden også, Desværre
Held og lykke med salget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128