Mödstrøm jakke - Er den yt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

Laura.

Ja, jeg må lige spørge jer inden jeg køber denne jakke.

Jeg har mulighed for at købe den brugt.
Den var vidst meget populær på et tidspunkt, men det afholder med også lidt fra at købe den.

Er den totalt ude af mode eller kan man stadig gå med den ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

MissTas

Laura. skriver:

Ja, jeg må lige spørge jer inden jeg køber denne jakke.

Jeg har mulighed for at købe den brugt.
Den var vidst meget populær på et tidspunkt, men det afholder med også lidt fra at købe den.

Er den totalt ude af mode eller kan man stadig gå med den ?

den er fremme i stort set ALLE butikker igen i år, så den er absolut ikke yt har selv købt den i sort for en måneds tid siden elsker den jakke..

det er godtnok den der frakke agtig du tænker på med ægte pelskrave ? Gone modellen

Anmeld

3. oktober 2012

AnnaK89

MissTas skriver:

den er fremme i stort set ALLE butikker igen i år, så den er absolut ikke yt har selv købt den i sort for en måneds tid siden elsker den jakke..

det er godtnok den der frakke agtig du tænker på med ægte pelskrave ? Gone modellen

Må jeg lige spørge hvordan den er i størrelsen?

Anmeld

3. oktober 2012

Dustmuz

Nu spørger jeg bare dumt..

hvorfor er det man går så højt op i hvad der er på mode og ikke på mode??

har aldrig selv forstået konceptet..
det er jo ikke tøjet der skaber barnet/moderen..

enligthen me

Anmeld

3. oktober 2012

MissTas

AnnaKJ skriver:

Må jeg lige spørge hvordan den er i størrelsen?

synes de er en smule små.. jeg bruger normalt S, men skulle ha den i M

Anmeld

3. oktober 2012

KittyCatta

MissTas skriver:

synes de er en smule små.. jeg bruger normalt S, men skulle ha den i M

Virkelig? Min frakke er en str. S og den er mere end rigelig stor og jeg ligger mellem en str. S og str. M normalt. 

Anmeld

3. oktober 2012

MissTas

KittyCatta skriver:

Virkelig? Min frakke er en str. S og den er mere end rigelig stor og jeg ligger mellem en str. S og str. M normalt. 

kan være der er ændret lidt på modellen fra sidste år, med mindre det er i år du har købt den .. men jeg er normalt en ren S, men jeg skulle have den i M hvis jeg skulle ku ha en trøje under .. :O

Anmeld

3. oktober 2012

KittyCatta

MissTas skriver:

kan være der er ændret lidt på modellen fra sidste år, med mindre det er i år du har købt den .. men jeg er normalt en ren S, men jeg skulle have den i M hvis jeg skulle ku ha en trøje under .. :O

Det var sidste år jeg købte den.

Men den er simpelthen så varm, at jeg ikke kan holde ud at have en tyk trøje på indenunder. Allerhelst skal der bare være en top og en cardigan. Ellers sveder jeg væk. 

Anmeld

3. oktober 2012

Laura.

MissTas skriver:

Jeg vidste ikke at der var flere modeller.. den jeg egentlig tænkte på var Hope-modellen.. (har jeg lige læst mig frem til) ..

Men de har da godt nok også lavet mange andre flotte jakker.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. oktober 2012

MissTas

Laura. skriver:

Jeg vidste ikke at der var flere modeller.. den jeg egentlig tænkte på var Hope-modellen.. (har jeg lige læst mig frem til) ..

Men de har da godt nok også lavet mange andre flotte jakker.

den der er vist ikke fremme i år, men den er super flot alligevel.. jeg kunne godt finde på at købe den, selvom den ikke lige var fremme mere så længe jeg sys det er flot, så er jeg ligeglad med om det er fremme eller ej for det meste hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.