Lidt Hurdig? Skole besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

Christina :-)

Hej min søn startede i børnehave den 1 aug Idag da jeg henter ham hinger der et brev ved min søns gadarume om at forældre den 29 okt skal ned på den skole Hvors børn skal begynde på ville høre om det normalt ? Syntes det tidligt min søn er kun 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

LMX

Aaarh det kan da vist ikke være rigtigt? Det synes jeg da også er noget tidligt

Anmeld

3. oktober 2012

Christina :-)

LMX skriver:

Aaarh det kan da vist ikke være rigtigt? Det synes jeg da også er noget tidligt

Det er rigtig vi skal mødes der nede alle forældre der har børn der høre til skolen hvor vi skal snakke om børnenes venskaber osv imens der kaffe og the

Anmeld

3. oktober 2012

LMX

Stinna&Elias<3 skriver:

Det er rigtig vi skal mødes der nede alle forældre der har børn der høre til skolen hvor vi skal snakke om børnenes venskaber osv imens der kaffe og the

Tihi. Jeg mener heller ikke at det ikke er rigtigt det du siger. Jeg synes bare, som dig, at det er meget tidligt.

Anmeld

3. oktober 2012

Sara.

Stinna&Elias<3 skriver:

Hej min søn startede i børnehave den 1 aug Idag da jeg henter ham hinger der et brev ved min søns gadarume om at forældre den 29 okt skal ned på den skole Hvors børn skal begynde på ville høre om det normalt ? Syntes det tidligt min søn er kun 3

Kan det være en fejl at sedlen er givet til alle? Synes at det lyder som noget for forældrene til de børn der skal i skole til sommer.

Anmeld

3. oktober 2012

klmf

Mon ikke der burde stå, at det er til de forældre hvis børn skal starte i skole næste sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.