Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvorfor pokker har silverlight lavet en opdatering der ikke virker til Mac ??? Er der andre der har problemer med dette ?? Syns det er såå træls at have købt noget som man ikke kan se
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Hvorfor pokker har silverlight lavet en opdatering der ikke virker til Mac ??? Er der andre der har problemer med dette ?? Syns det er såå træls at have købt noget som man ikke kan se
Baby2påvej skriver: NU har jeg ikke mac, men på min asus virker det også kun i google chrome
NU har jeg ikke mac, men på min asus virker det også kun i google chrome
Okay . Jeg prøver lige den
Øv det virker heller ik ..
Gad vide om der er noget galt med min com ?
morethanperfect skriver: Øv det virker heller ik .. Gad vide om der er noget galt med min com ?
Baby2påvej skriver: Er det nutv ???For de kan vist slet ikke finde ud af afspille på mac.Så skal du skrive til dem og få pengene igen!
Er det nutv ???For de kan vist slet ikke finde ud af afspille på mac.Så skal du skrive til dem og få pengene igen!
Ja men kan heller ikke se Viaplay ..Har aldrig haft problemer med det , først efter de har lavet opdateringen
morethanperfect skriver: Ja men kan heller ikke se Viaplay ..Har aldrig haft problemer med det , først efter de har lavet opdateringen
Baby2påvej skriver: Åhh det er SÅ røv surt når man lige havde set frem til lidt tv tid når man havde et hul i dagen
Åhh det er SÅ røv surt når man lige havde set frem til lidt tv tid når man havde et hul i dagen
Lige præcis ..Og jeg havde købt en 24 timers ab. på nutv
morethanperfect skriver: Lige præcis ..Og jeg havde købt en 24 timers ab. på nutv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128