Hvorfor er det lige at Bukser skal males på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

hc=k

Ja okay jeg ved jo godt at de ikke er malet på og jeg har også været med på moden, men jeg forstår det ikke længere. Jeg er SÅ træt af at man kun kan købe bukser der er helt stramme.. Jeg vil gerne have et par bukser som sidder løst, de må gerne sidde til på bagen, men så skal de ellers være løse..
Det er ikke moderne siger de i butikkerne, men helt ærligt så gider jeg ikke være moderne mere.

Jeg er villig til at købe dem brugt, men så har jeg så bare dundet ud af at jeg har aaaalt for lange ben.. jeg bruger str. 27-28 i livet og så 34 i længden... Det er sgu svært at finde..

Hvis der tilfældigt skulle være en herinde der ligger inde med bukser som de vil af med og som de tænker kunne passe så sig endelig til for jeg er ved at gå ud af mit gode skin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Frk. Himmelblå

hc=k skriver:

Ja okay jeg ved jo godt at de ikke er malet på og jeg har også været med på moden, men jeg forstår det ikke længere. Jeg er SÅ træt af at man kun kan købe bukser der er helt stramme.. Jeg vil gerne have et par bukser som sidder løst, de må gerne sidde til på bagen, men så skal de ellers være løse..
Det er ikke moderne siger de i butikkerne, men helt ærligt så gider jeg ikke være moderne mere.

Jeg er villig til at købe dem brugt, men så har jeg så bare dundet ud af at jeg har aaaalt for lange ben.. jeg bruger str. 27-28 i livet og så 34 i længden... Det er sgu svært at finde..

Hvis der tilfældigt skulle være en herinde der ligger inde med bukser som de vil af med og som de tænker kunne passe så sig endelig til for jeg er ved at gå ud af mit gode skin.

Replay laver fede, lidt lavtaljede modeller, som sidder genialt på måsen, men har alm. boot cut. Og dem kan du sagtens få i str. 28-34, - for det har jeg 

Anmeld

3. oktober 2012

klmf

Ja jeg venter med længsel på at 70'ernes bukser skal blive moderne igen.... Godt med vidde i benene Jeg hader de der stramme bukser, det er bare ikke pænt til en som mig der har 'tøndeform', for nu at sige det som det er

Anmeld

3. oktober 2012

TeamRocket

Jeg savner også at buksebenene kunne sidde pænt når man har sneekers på og ikke sidder malet på benet og får ens fødder til at ligne fedtmules. :-S giv os normale bukseben tak!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.