hvornår "sutte"-stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

LBK

Hvornår stoppede jeres barn med at bruge sut. Hvor gamle var de. Hvad gjorde i osv. Del jeres historie med mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Mum33

Han var 3,5 år. Vi samlede dem og så købte han en ting i Fætter BR for pengene. Men det var super hårdt et par dage. 

Anmeld

3. oktober 2012

LBK

E. B. skriver:

Han var 3,5 år. Vi samlede dem og så købte han en ting i Fætter BR for pengene. Men det var super hårdt et par dage. 

Var han selv med på ideeen inden ?? 

Anmeld

3. oktober 2012

Mum33

LBK skriver:

Var han selv med på ideeen inden ?? 

Ikke at han skulle af med den. Den var vores valg. Havde læst at efter 3 år så skulle de helst være af med den, så det skulle til at være. Han var efterhånden ret afhængig af den. Men selvfølgelig syntes han det var sjovt at købe noget for alle sutterne.

Anmeld

3. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores dreng var 3 år og 7 mdr.

Vores datter var 2 år og 10 mdr.

Det var begge vores valg og de var med på den (som de nu forstod det). De pakkede selv sutterne i en pose, fandt stigen frem til loften og afleverede dem til nisserne som bor på loftet (selvom det var henholdsvis i januar og i maj). Bagefter kørte vi vi ud og købte det løbehjul som de gerne ville have hver især.

Anmeld

3. oktober 2012

Solstrålebørn

Min den store smed sutten før hun blev 3 år... Jeg forberedte hende på det ved at fortælle hende at når man skal starte i børnehave, så er man for stor til at bruge sut... 

De første aftener når hun skulle i seng, var der lidt pyller, men ellers gik det meget godt.. 

Anmeld

3. oktober 2012

LBK

MoarHvidovre skriver:

Vores dreng var 3 år og 7 mdr.

Vores datter var 2 år og 10 mdr.

Det var begge vores valg og de var med på den (som de nu forstod det). De pakkede selv sutterne i en pose, fandt stigen frem til loften og afleverede dem til nisserne som bor på loftet (selvom det var henholdsvis i januar og i maj). Bagefter kørte vi vi ud og købte det løbehjul som de gerne ville have hver især.

Forestiller mig noget i samme stil. Min datter bliver to lige om lidt, og går da med tanken for mig selv engang imellem... Vi skal jo alle være indstillet på forandringen...

Anmeld

3. oktober 2012

Tip!

Min søn smed hans sut i juli måned. Han var 3 år og 9 mdr.. Han har været SÅ glad for hans sut..

Vi var i foråret oppe i zoo, hvor han kunne se safari simon... Han skulle have alle hans sutter,bestemte marcus sig for..

Da vi kom hjem fra sommerferie på tenerif, gik der to dage, så kom han selv og gav mig dem og sagde at nu var han en stor dreng og brugte ikke sut mere.

Første aften var lidt svært, han fik min hoved pude og sove med, så gik det faktisk fint.

Han har ikke spurgt efter den eller noget. Kort tid efter kørte vi i zoo for at aflevere alle sutterne til Safari Simon... Vi hængte sutterne op på træet  ved de andre og marcus fik et diplom med hjem..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. oktober 2012

132319

3 år. Han har fødselsdag i december og vi afleverede dem til julemanden i Tivoli.

Det gik overraskende godt og der var ingenting bagefter.

Tænker at vi gør det samme med min datter, til den tid vil hun være 3 år og 3 måneder. Tror dog ikke det bliver lige så nemt da hun KONSTANT har sin sut i munden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.