Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Guldimaven skriver: Har en masse tøj, min søn er vokset ud af.. Og derfor sælger jeg det nu videre.. Spørg ind til størrelser, hvis der er noget du er interesseret i, og ellers er det først til mølle princippet.
Har en masse tøj, min søn er vokset ud af.. Og derfor sælger jeg det nu videre.. Spørg ind til størrelser, hvis der er noget du er interesseret i, og ellers er det først til mølle princippet.
Hej Hej.. Måske står det et andet sted.. Men hvad er str og pris for sættet på billede 5?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Guldimaven skriver: Jeg holder den hellere lidt længere og får 30 kr mere så.
Jeg holder den hellere lidt længere og får 30 kr mere så.
helt okay;-)
cn skriver: Hej Hej.. Måske står det et andet sted.. Men hvad er str og pris for sættet på billede 5?
det er str 56, og 180kr.
Guldimaven skriver: 250.
250.
Guldimaven skriver: det er str 56, og 180kr.
Øv øv.. Det er han for stor til allerede..
Hej igen har lige set dit svar nu ved jeg selvfølgelig ikke om du har fået solgt noget i mellemtiden men vil meget gerne købe alle de sæt jegskrev til dig om Tænker om vi ikke kan skrive på mail mht dit konto nr og min adresse ... Mvh Linda
Hov min mail er lh-linda@hotmail.com ... Eller du kan skrive en SMS på 20677072 mvh Linda
novalfrida skriver: Pp ? Hvordan er standen ?
Pp ? Hvordan er standen ?
Inkl Porto. Standen på bodyen og stribet heldragt er fin, heldragt med flodheste og elefanter er lidt mere brugt.
linda86 skriver: Hov min mail er lh-linda@hotmail.com ... Eller du kan skrive en SMS på 20677072 mvh Linda
Har sendt dig SMS.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128