Morgenmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.442 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

betiinsen

Hej Piger. hvad får jeres barn på ca. 1 1/2 år at spise til morgenmad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Mivsen

betiinsen skriver:

Hej Piger. hvad får jeres barn på ca. 1 1/2 år at spise til morgenmad?

Tillader lige at svare, selvom min søn kun er et år.

Han får yoghurt neutral med en halv banan, en halv bolle med smør og f.eks lidt vindruer, kiwi, pære osv.. og drikker mælk til.

I weekenden, har jeg nogen gange kogt lidt æbler til æblegrød, så får han ikke yoghurt, men stadig alt det andet. 

God aften

Anmeld

2. oktober 2012

132319

Min datter fik havregrød men en most banan i den alder

Nu får hun "ren" havregrød, hver morgen i vuggestuen

Anmeld

2. oktober 2012

Isabella_mor

havregryn eller yoghurt med havregryn og noglegange lidt frugt. banan f.eks. i. 

han spiser morgenmad i vuggeren, der får han havregrød eller havregryn og så ellers en lille bolle osv... 

Anmeld

3. oktober 2012

Troldemommi

Vi spiser alle tre havregrød hver morgen, det er sundt, mættende og mega billigt

Monica

Anmeld

3. oktober 2012

HeidiØ

Selvom William kun er ligegodt 13 mdr, svare jeg lige alligevel! Her er vi pt på yougurt neutral med havregryn og banan i. Han drikker vand til Så får han igen lidt nede i dp når de er kommet allesammen, f.eks. en bolle med smør

Anmeld

3. oktober 2012

HeidiØ

Monica P skriver:

Vi spiser alle tre havregrød hver morgen, det er sundt, mættende og mega billigt

Monica

Måske en del af jeres nye økonomiske plan, hihi!

Anmeld

3. oktober 2012

Lusi

I weekenderne får vi som regel alle fire havregrød og så med kanel på.. Uuhm det smager godt

Ellers får de havregryn, havregrød, yoghurt med havregryn og frugt, eller en grovbolle.

Anmeld

3. oktober 2012

Aabye

Min dreng på halvandet spiser rundstykker eller franskbrød.. Han nægter simpelthen at spise noget vi andre ikke spiser.. Så her får han hvad vi får..

Anmeld

3. oktober 2012

Troldemommi

HeidiØ skriver:

Måske en del af jeres nye økonomiske plan, hihi!

egentlig ikke, det har vi spist de sidste mange måneder siden Johanne kunne spise havregrød så kunne vi ligeså godt også spise det  

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.