Yay jubi yay

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

bette bebs

Havde jo en SA for 14 dage siden, og yes yes yes, har ÆL i dag. Fik heldigvis hygge med manden i søndags, men han kommer desværre først hjem på lørdag igen. Men nu er vi i gang. Og nu ved jeg at jeg kan blive gravid. Er livet ikke bare skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Miss Church

bette bebs skriver:

Havde jo en SA for 14 dage siden, og yes yes yes, har ÆL i dag. Fik heldigvis hygge med manden i søndags, men han kommer desværre først hjem på lørdag igen. Men nu er vi i gang. Og nu ved jeg at jeg kan blive gravid. Er livet ikke bare skønt

Held og lykke med PB  

Anmeld

3. oktober 2012

TR

bette bebs skriver:

Held og lykke .. 

Jeg er ved at blive skør af det ;( .. 

Der er ikk sket noget her i 5 mdr , man begynder at miste håbet 

Anmeld

4. oktober 2012

bette bebs

Man bliver fuldstændig rundtosset! Nu må de næste 14 dage gerne gå super hurtigt. Jeg vil ikke teste før tid.... Eller, åh, det vil jeg super gerne. Men ved også at risikoen fot at opdage en bio eller sa er størrer. så vil jeg heller være lykkelig uviden, end få en postiv test for at miste kort tid efter.
Men skøn med al den sex

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.