min kusine har mistet sine 2 drenge :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

Lauras mor

Min kusine fødte, i lørdags, sine to drenge - 14 uger for tidligt. De døde kort efter de kom til verden 

Det er længe siden, jeg har snakket med hende, og har faktisk aldrig talt specielt med hende. alligevel gør det mig jo ondt, at hun har mistet sine drenge. Det burde ikke ske for nogen!
Hvordan viser jeg det overfor hende, når vi næsten aldrig har talt sammen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Mother-love

det er jeg super ked af at høre. dette vil jeg ikke ønske for selv min væreste fjende.

men jeg synes bare du skal sige det som det er. at du godt ved i ikke snakker sammen sådan rigtigt men at du er ked af at hun har mistet og at det gør dig utrolig ondt.

og hvis du self ønsker at være der hvis hun kunne bruge dig jamen så siger du da også det.

Anmeld

2. oktober 2012

Ciss

michelledam skriver:

det er jeg super ked af at høre. dette vil jeg ikke ønske for selv min væreste fjende.

men jeg synes bare du skal sige det som det er. at du godt ved i ikke snakker sammen sådan rigtigt men at du er ked af at hun har mistet og at det gør dig utrolig ondt.

og hvis du self ønsker at være der hvis hun kunne bruge dig jamen så siger du da også det.

Jeg tror også, at ærlighed er det bedste. Evn kan du jo sende/komme med en lille hilsen til hende/dem.

Anmeld

2. oktober 2012

SussieThyssen

LouiseBP skriver:

Min kusine fødte, i lørdags, sine to drenge - 14 uger for tidligt. De døde kort efter de kom til verden 

Det er længe siden, jeg har snakket med hende, og har faktisk aldrig talt specielt med hende. alligevel gør det mig jo ondt, at hun har mistet sine drenge. Det burde ikke ske for nogen!

Du sender hende en buket blomster fx gennem interflora og et sødt kort hvor du skriver, at du tænker meget på hende, og du er der, hvis hun har brug for at snakke. Og så ellers 1000 kærlige hilsener.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. oktober 2012

Mother-love

Ciss skriver:

Jeg tror også, at ærlighed er det bedste. Evn kan du jo sende/komme med en lille hilsen til hende/dem.

hej (kusinens navn)
Ved at vi ikke rigtig snakker så meget sammen men jeg vil have at i skal vide at jeg er utrolig ked af jeres tab. det gør mig virkelig ondt.
Jeg vil også sige at hvis i har brug for en hjælpende hånd eller bare brug for en snak og en skuldre at græde ved så er jeg her til at lytte. Da jeg ikke har prøvet noget så forfærdeligt,kan kun forestille mig den smerte der hører med.og vil derfor tilbyde jer min hjælp til at støtte når i har brug for det.
´ønsker jer alt godt.

kh din kusine..

noget i den stil ville jeg nok skrive. men det er skide svært. jeg synes ikke det betyder så meget hvad du skriver, bare du viser sorg på deres vegne hvis du forstår?

Anmeld

2. oktober 2012

AnonymMor

LouiseBP skriver:

Da jeg i juni mdr mistede min lille pige fik jeg tilsendt blomster gennem interflora fra mine 2 kusiner jeg ikke snakker ret meget med, samt et kort hvori der stod at det gjorde dem ondt osv. 

måske det var en ide. Jeg selv var meget glad for de gjorde det på den måde i stedet for at ringe da jeg slet ikke magtede at snakke med nogle da det skete. 

Anmeld

3. oktober 2012

Lauras mor

Tak for alle jeres forslag
Tror jeg sender blomster gennem interflora med en hilsen fra mig Det er ikke sikker, at de lige har lyst til besøg eller opkald endnu, som rinepigen selv skriver, hun ikke kunne. Så tror det er det bedste lige nu.

Anmeld

3. oktober 2012

Lauras mor

Rinepigen skriver:

Da jeg i juni mdr mistede min lille pige fik jeg tilsendt blomster gennem interflora fra mine 2 kusiner jeg ikke snakker ret meget med, samt et kort hvori der stod at det gjorde dem ondt osv. 

måske det var en ide. Jeg selv var meget glad for de gjorde det på den måde i stedet for at ringe da jeg slet ikke magtede at snakke med nogle da det skete. 

Jeg er ked af at høre, at du har mistet din pige

Mange til dig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.