eeej, skade på min mobil..tror indbo forsikring dækker, men?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

880 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

Anonym trådstarter

jeg er lige anonym smiler.

men sagen er den at jeg tror vores indbo forsikring dækker vores mobiler også..det fortalte de engang..men det kommer an på hvordan skaden er sket.

nogle der kender til hvilke skader der er snakke om?..

min telefon smadrede i skærmen i dag..fordi kæresten nev mig i røven uden for også røg den ud af min hånd..men det synes jeg er lidt pinligt at sige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

charlottekri

nu ved jeg ikke hvordan jeres forsikringsvilkår er, men ved vores forsikring dækker de ikke bærbare ting som tablets, bærbare pc og tlf... og så er der ellers 1000 i selvrisiko...

Anmeld

2. oktober 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Vores forsikring dækker telefoner , tablet computer osv .

Anmeld

3. oktober 2012

mikkelk

Normal skal du have tilvalgt en særlig elektronikforsikring der også dækker "almindelige" uheld, som f.eks. det du har beskrevet. Det vil altså i langt de fleste tilfælde ikke være dækket af din indboforsikring som standard, hvis du kommer til at tabe din telefon, tablet eller lignende.

MVH Mikkel

Anmeld

3. oktober 2012

serinasmor

mikkelk skriver:

Normal skal du have tilvalgt en særlig elektronikforsikring der også dækker "almindelige" uheld, som f.eks. det du har beskrevet. Det vil altså i langt de fleste tilfælde ikke være dækket af din indboforsikring som standard, hvis du kommer til at tabe din telefon, tablet eller lignende.

MVH Mikkel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.