Gode råd søges (forkølelse og hoste)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

Vivian87

Aviaja har nu været forkølet i 2 uger og er begyndt at hoste ret meget når hun sover :/

Er der noget jeg kan gøre for at hjælpe hende/lindre hosten?? Vil så gerne hjælpe mit lille pus, jeg er bare total på bar bund sys jeg!

Jeg har hævet hovedgæret og hun sover køligt (19grader ca.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Frøken J.

Vivian87 skriver:

Aviaja har nu været forkølet i 2 uger og er begyndt at hoste ret meget når hun sover :/

Er der noget jeg kan gøre for at hjælpe hende/lindre hosten?? Vil så gerne hjælpe mit lille pus, jeg er bare total på bar bund sys jeg!

Jeg har hævet hovedgæret og hun sover køligt (19grader ca.)

Jeg tror ikke der er så meget andet.. Hvad er det for en slags hoste? Hvis det fx er falsk strubehoste-lignende, er det særligt godt med den super kølige luft. Så længe hun er pakket godt ind. Men jeg læser lige med, Rose har hostet i en måned, det er ikke holdt endnu, og læge og vagtlæge siger begge, at det bare er at vente på det stopper.. Jeg tror, at du gør alt det rigtige

Anmeld

3. oktober 2012

Vivian87

Der var i hvert fald ikke mange der ville/ kunne komme ned et indput :/

Anmeld

3. oktober 2012

Glad Giraf

Vi har også lige haft en laang periode med hoste...
Vi gjorde også som du sagde, samt gav hende kamille te i en sutteflaske og godt med tøj på og tykke sokker når hun var vågen...

Men da Liva havde hostet i 14 dage, tog vi til lægen (hun har haft lunge betændelse før og det ville vi ikke risikere igen), bare for at være sikre, der var dog ikke noget på lungerne så vi måtte bare væbne os med tålmodighed...

Til sidst gik det over af sig selv

Anmeld

3. oktober 2012

modesty

Der er ikke så meget at gøre. Min dreng har hostet i en måned nu, og det er stille og roligt ved at gå over. Vi tog ham til lægen efter 3 uger for at få ham lyttet på, men der var ingenting, og lægen sagde at vi bare måtte være tålmodige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.