Jeg har været SÅ heldig at møde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.642 visninger
23 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

MorDk

Nadia&Daniel ♥

De kom begge forbi og hentede den Angelssound som jeg ville give væk. Nadia&Daniel skal være "fragtmænd" hihi...

RIGTIG hyggeligt at møde jer... og det er absolut IKKE sidste gang *S*

Ps: Skal hilse fra kæresten min  og undskylde at han kom ud til jer helt "søvndruken" hihi...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Nadia&Daniel ♥

De kom begge forbi og hentede den Angelssound som jeg ville give væk. Nadia&Daniel skal være "fragtmænd" hihi...

RIGTIG hyggeligt at møde jer... og det er absolut IKKE sidste gang *S*

Ps: Skal hilse fra kæresten min  og undskylde at han kom ud til jer helt "søvndruken" hihi...

Årh

Var også total i godt humør efter vores lille møde - selv Daniel sagde: "ej, de virkede vildt flinke"  - og han plejer altså ikke at være vil interesseret når jeg snakker om baby.dk (det sker rimelig ofte), men han var selv meget glad over at han var gået med op, efter jeg havde presset ham lidt (på den gode måde)

Og ja, det er ikke sidste gang - glæder mig allerede til kaffe/te og KAGE-daten

Anmeld

2. oktober 2012

LMX

2. oktober 2012

MorDk

Nadia&Daniel skriver:

Årh

Var også total i godt humør efter vores lille møde - selv Daniel sagde: "ej, de virkede vildt flinke"  - og han plejer altså ikke at være vil interesseret når jeg snakker om baby.dk (det sker rimelig ofte), men han var selv meget glad over at han var gået med op, efter jeg havde presset ham lidt (på den gode måde)

Og ja, det er ikke sidste gang - glæder mig allerede til kaffe/te og KAGE-daten

Hihi...

Min kæreste spør' om Daniel kan lide at fiske...

Ja min kæreste er sgu BIDT af en GAL fisk...

Jamen jeg glæder mig også! Vi må finde ud af noget snart!

Kramz

Anmeld

2. oktober 2012

Laulund87

Ej det er bare så dejligt når man møder nogen herinde fra og et venskab kan vokse

Anmeld

2. oktober 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Hihi...

Min kæreste spør' om Daniel kan lide at fiske...

Ja min kæreste er sgu BIDT af en GAL fisk...

Jamen jeg glæder mig også! Vi må finde ud af noget snart!

Kramz

Uhh - han har ikke fisket siden han var lille knægt  så ved det faktisk ikke.. Men hans chef er bidt af en MEGET GAL fisk, så han høre da lidt om det

Anmeld

2. oktober 2012

Nadia&Daniel

Laulund87 skriver:

Ej det er bare så dejligt når man møder nogen herinde fra og et venskab kan vokse

Anmeld

3. oktober 2012

MorDk

Nadia&Daniel skriver:

Uhh - han har ikke fisket siden han var lille knægt  så ved det faktisk ikke.. Men hans chef er bidt af en MEGET GAL fisk, så han høre da lidt om det

Hihi... oki... jeg er nogle gang ved at blive "sindssyg" af alt det fiske-fis  Hihi... men han ÆLSKER det!!!

Anmeld

3. oktober 2012

Nadia&Daniel

3. oktober 2012

serinasmor

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.