jeg er dybt frustreret over hvad jeg skal gøre men min søn.
han er 4 år og normalt en rolig og kærlig dreng som er god til at fortæle hvad der er i vejen. og rigtig god til at lege med sin bror
men den sidste halvanden md er han blevet rigtig ond, han skubber, slår og sparker sin lillebror hele tiden. så det ender med at jeg må råbe og jeg mener råbe af ham hele eftermiddagen.
jeg prioterer hver dag at bruge eftermiddagen på gulvet hvor jeg leger med dem begge og de er med til at lave med. men bedst som de kan sidde med hver sit legetøj sammen med mig kan han finde på at skubbe lillebror bare uden vidre.
har spurgt i børnehaven hvordan han er der og om der er nogle som driller og det eneste svar jeg får er at han har det godt og er god til at lege.
men siden start efter sommerferie er han rigitg ked når han skal afleveres næsten hver dag, og så har der været mange skift i personalegruppen siden sommer.
ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, har slet ikke lyst til at nyde eftermiddagen sammen med ham når han skal være sådan og jeg altid skal skælde ud.
Anmeld