Hjælp til sommerfugle til fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.607 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

FamilenStorm

Hej piger

Håber der er en af jer der lige kan hjælpe mig..

Kender i de sommerfugle man kan lave med klemme og piberenser? I kan se dem i denne tråd

https://www.baby.dk/debat/172216pi1/boern-13-aar/fr ugthaj-foedselsdag-i-vuggeriet.aspx

Dem vil jeg SÅ gerne lave til vores datters 2 års fødselsdag i næste uge og har købt det hele ind til det, men kan godt nok ikke lige greje det med hvordan poserne er "foldet" sammen inden klemmen er sat på??
Synes jeg har prøvet alt og kan slet ikke få det til at se bare nogen Lunde ud

Er der en der kan beskrive det for mig? Og er det bare ganske alm. Fryseposer man bruger? Hvordan undgår man så det der hvide indhold's mærke der sidder på posen??

Håber der er en der kan guide mig lidt :-)

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Prøv at skrive til Malene 84 i hendes tråd, så ka hun måske svare dig.

Tænker at man putter det i, der ska i, også snor man den på midten. Også sætter man den i klemen? Vh stine

Anmeld

2. oktober 2012

FamilenStorm

StineW79 skriver:

Tænker at man putter det i, der ska i, også snor man den på midten. Også sætter man den i klemen? Vh stine

Hun har prøvet at skrive hvordan, men kan slet ikke lige se det for mig hvordan man gør det..

Anmeld

2. oktober 2012

FamilenStorm

StineW79 skriver:

Hun har prøvet at skrive hvordan, men kan slet ikke lige se det for mig hvordan man gør det..

Anmeld

3. oktober 2012

FamilenStorm

Ingen der kan hjælpe???

Anmeld

3. oktober 2012

roenlund

Jeg følger med i tråden men kan heller ikke gennemsklue hvordan man undgår de hvide mærkater...

Anmeld

3. oktober 2012

FamilenStorm

roenlund skriver:

Jeg følger med i tråden men kan heller ikke gennemsklue hvordan man undgår de hvide mærkater...

Nej, og kan ikke bare ikke få det til at se pænt ud.. Om der skal klippes lidt af posen eller hvad der skal...

Min tålmodighed er godt nok sat på prøve..

Anmeld

3. oktober 2012

serinasmor

FamilenStorm skriver:

Hej piger

Håber der er en af jer der lige kan hjælpe mig..

Kender i de sommerfugle man kan lave med klemme og piberenser? I kan se dem i denne tråd

https://www.baby.dk/debat/172216pi1/boern-13-aar/fr ugthaj-foedselsdag-i-vuggeriet.aspx

Dem vil jeg SÅ gerne lave til vores datters 2 års fødselsdag i næste uge og har købt det hele ind til det, men kan godt nok ikke lige greje det med hvordan poserne er "foldet" sammen inden klemmen er sat på??
Synes jeg har prøvet alt og kan slet ikke få det til at se bare nogen Lunde ud

Er der en der kan beskrive det for mig? Og er det bare ganske alm. Fryseposer man bruger? Hvordan undgår man så det der hvide indhold's mærke der sidder på posen??

Håber der er en der kan guide mig lidt :-)

På forhånd tak

køb poser uden mærker ( mener vores er fra rema1000 eller måske netto)

jeg ville gøre noget lignende: put godter i posen, sno én gang, put flere godter i posen, fold toppen mod 1. snoning, sno én gang - sæt klemme på snoningen

gav det mening?

Anmeld

3. oktober 2012

FamilenStorm

serinasmor skriver:

køb poser uden mærker ( mener vores er fra rema1000 eller måske netto)

jeg ville gøre noget lignende: put godter i posen, sno én gang, put flere godter i posen, fold toppen mod 1. snoning, sno én gang - sæt klemme på snoningen

gav det mening?

Tusind tak for svar.. :-)

Fik lige manden til at afprøve det sådan lidt groft, og tror det kan lade sig gøre :-) Men den ene vinge vil jo så være i dobbelt?

Anmeld

3. oktober 2012

serinasmor

FamilenStorm skriver:

Tusind tak for svar.. :-)

Fik lige manden til at afprøve det sådan lidt groft, og tror det kan lade sig gøre :-) Men den ene vinge vil jo så være i dobbelt?

tjae .. det kan du have ret i ...

hvad hvis det er store poser ...6-8L

godter i .. foldes åbning mod bund .. godter fordeles til 2 sider (limningen af posen skal være nedad).. posen "krympes" mellem godter .. klemme sættes på ..

kan man gøre det sådan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.