MØB - kan det virkelig passe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

Babydreams

Min søn på 7 mdr fik igår konstateret MØB, ..
Vi har rendt til læge siden torsdag fordi han intet ville spise eller drikke, men vi fik hele tiden af vide at det var meget normal, igår fandt wn læge så endelig ud af at han havde MØB, så han er startet i penicillin, og vi fikaf vide at idag kunne vi se en forskel, men der er ingen overhovedet!!

Vi kører nu på 6 døgn, hvor han ikke rigtig vil spise, er på grådens rand, at jeg intet kan gøre for min lille baby

Nogle der har prøvet nogen lign.? Eller har et forslag til hvad jeg skal gøre??

Er desperat - på forhånd tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Til lægevagt igen. og kræv de kigger ordentligt på ham... for der burde være en ændring.

Anmeld

2. oktober 2012

Babydreams

Ravnholt skriver:

Til lægevagt igen. og kræv de kigger ordentligt på ham... for der burde være en ændring.

Men lægevagten siger vi skal kontakte egen læge i morgen, fordi det Eeg i dagtimerne de bedst kan gøre noget :-\

Anmeld

2. oktober 2012

Babydreams

Op!!

Anmeld

2. oktober 2012

HeidiØ

RikkeRasmussen skriver:

Op!!

Du er nødt til at få en ørelæge til at kigge på det også!!

MØB er bare træls Vi mærkede hurtigt bedring med penicillin, så det lyder jo som om det ikke rigtig virker på din søn Måske kan du få en akut tid hos en ørelæge!

Anmeld

2. oktober 2012

AnneBJ

RikkeRasmussen skriver:

Op!!

Trods min søn havde 4 gange møb på 2 måneder i starten af året, ved jeg ikke  helt hvad jeg skal råde dig til - andet end at få ham tilset af læge eller vagtlæge!

Penicillinen skulle gerne virke inden for et døgn!
Det er ikke vildt vigtigt at han spiser, så længe han gerne vil drikke!

God bedring med ham!  

Anmeld

2. oktober 2012

L&V

RikkeRasmussen skriver:

Vi har rendt til læge siden torsdag fordi han intet ville spise eller drikke, men vi fik hele tiden af vide at det var meget normal, igår fandt wn læge så endelig ud af at han havde MØB, så han er startet i penicillin, og vi fikaf vide at idag kunne vi se en forskel, men der er ingen overhovedet!!

Vi kører nu på 6 døgn, hvor han ikke rigtig vil spise, er på grådens rand, at jeg intet kan gøre for min lille baby

Det burde bestemt ha hjulpet nu.. jeg ville ringe til vagt lægen alligevel før det kan ikke være rigtigt han skal ha det sådan.. Hvis der er meget væske hør det jo skide ondt og synke, ligge osv.

Anmeld

3. oktober 2012

Muzs

RikkeRasmussen skriver:

Ring til en ørelæge.

Vores søn er til ørelæge hver gang lægen siger det er MØB. lægerne kan ikke så helt det sammen som ørelægen så jeg vil tage til ørelægen

Anmeld

3. oktober 2012

dorthemus

RikkeRasmussen skriver:

Ved MØB skal en ørelæge se på ham...ikke en alm. læge. Det er de ikke uddannet til at løse.
Han skal måske have dræn i øret....min datter har fået dræn to gange og den sidste gang fik hun ydermere taget sine polypper og dét hjalp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.