Hurtig hjælp please ang opkald fra Rusland!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.873 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hej alle.

Håber, der er nogen, der kan hjælpe mig.

Jeg læste en tråd for nogle dage siden om at modtage opkald fra bla Rusland, men jeg kan ikke finde den.

Jeg er blevet ringet op 3 gange på 30 min fra dette nr+7 (934) 259-51-6, og mit telefon selskab har lukket.

Kan jeg gøre noget for at forhindre disse opkald? Jeg har naturligvis ikke svaret dem eller ringet tilbage, men jeg går amok, hvis de skal fortsætte.

Håber, I kan hjælpe.

På forhånd tak
Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
PT skriver:

Hej alle.

Håber, der er nogen, der kan hjælpe mig.

Jeg læste en tråd for nogle dage siden om at modtage opkald fra bla Rusland, men jeg kan ikke finde den.

Jeg er blevet ringet op 3 gange på 30 min fra dette nr+7 (934) 259-51-6, og mit telefon selskab har lukket.

Kan jeg gøre noget for at forhindre disse opkald? Jeg har naturligvis ikke svaret dem eller ringet tilbage, men jeg går amok, hvis de skal fortsætte.

Håber, I kan hjælpe.

På forhånd tak
Pernille

På nogen telefoner kan man selv blokere for bestemte telefon numre ?
Måske det var en mulighed ?

Anmeld

2. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Olivia's Moar skriver:

På nogen telefoner kan man selv blokere for bestemte telefon numre ?
Måske det var en mulighed ?

Tak for svar

Jeg må prøve at Google det.

Anmeld

2. oktober 2012

RiUL

Jeg har også fået opkald fra det nummer for noget tid siden, hvad er det for noget?

Anmeld

2. oktober 2012

blomst84

Der har været en del om det i pressen.... Det er udenlandske svindlere der vil have en til at ringe tilbage og derved trækker penge fra ens mobilregning man kan desværre ikke gøre så meget andet end at ignorere opkaldene.. Er selv blevet ringet op en del gange

Anmeld

2. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
RiUL skriver:

Jeg har også fået opkald fra det nummer for noget tid siden, hvad er det for noget?

Det er noget med, at nogen i Rusland og andre lande har en betalt telefonlinie, så når man ringer tilbage, koster det rigtig mange penge i minuttet.
Jeg læste om det herinde og på aviser nettet - især 3's kunder var ramte, og de advarede mod opkaldene.

Anmeld

2. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
blomst84 skriver:

Der har været en del om det i pressen.... Det er udenlandske svindlere der vil have en til at ringe tilbage og derved trækker penge fra ens mobilregning man kan desværre ikke gøre så meget andet end at ignorere opkaldene.. Er selv blevet ringet op en del gange

Jeg vidste med det samme, jeg så nummeret, at det skulle jeg ikke besvare/ringe tilbage til, men det er jo dødirriterende, at de bliver ved med at ringe

Anmeld

2. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
2. oktober 2012

RiUL

PT skriver:

Det er noget med, at nogen i Rusland og andre lande har en betalt telefonlinie, så når man ringer tilbage, koster det rigtig mange penge i minuttet.
Jeg læste om det herinde og på aviser nettet - især 3's kunder var ramte, og de advarede mod opkaldene.

Øv hvor latterligt :/ godt jeg ikke ringede tilbage - blev faktisk lidt "bange" da nummeret ringede. Men tænkte godt at det var noget fusk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.