Bio Gaia dråber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.212 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

MorDk

Jeg skrev til min SP og spurgte... og hun skrev at hun ikke kunne anbefale dem da der fra sundhedsstyrelsen ikke er lavet undersøgelser på dem. Hun kan hverken sige godt eller skidt om dem. Men hun tænker der er andre metoder  der bør tages i brug hvis der er problemer med mavekneb.

Men jeg ved jo det er vores eget valg... men vil nu lige vente med det... har dog købt dem, men de står nu bare i køleskabet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

kekp

MorDk skriver:

Jeg skrev til min SP og spurgte... og hun skrev at hun ikke kunne anbefale dem da der fra sundhedsstyrelsen ikke er lavet undersøgelser på dem. Hun kan hverken sige godt eller skidt om dem. Men hun tænker der er andre metoder  der bør tages i brug hvis der er problemer med mavekneb.

Men jeg ved jo det er vores eget valg... men vil nu lige vente med det... har dog købt dem, men de står nu bare i køleskabet...

Jeg gav dem til min søn og de hjalp. Det er mælkesyrebakterier som findes naturligt i tarmen og netop biogaia er lavet til spædbørn. Så jeg synes sagtens du kan prøve om de virker

Anmeld

2. oktober 2012

modesty

Mælkesyrebakterier er nok noget af det mest harmløse du kan give din baby. 

Vores dreng har fået dem fra han var 2 uger (nu får han probiotic i pulverform) og vi har aldrig haft problemer med maven (han er 1 år nu).

Jeg spurgte min SP, som ikke kendte til dem, men undersøgte det for mig. I deres fagblad havde der lige været en kæmpe artikel om mælkesyrebakteriers gode effekt på babymaver, bl.a. bliver maveinfektioner slået ned over dobbelt så hurtigt hvis man bruger probiotika. Så brug du dem bare. No offense, men din SP er lidt bagud på det her punkt. 

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

modesty skriver:

Mælkesyrebakterier er nok noget af det mest harmløse du kan give din baby. 

Vores dreng har fået dem fra han var 2 uger (nu får han probiotic i pulverform) og vi har aldrig haft problemer med maven (han er 1 år nu).

Jeg spurgte min SP, som ikke kendte til dem, men undersøgte det for mig. I deres fagblad havde der lige været en kæmpe artikel om mælkesyrebakteriers gode effekt på babymaver, bl.a. bliver maveinfektioner slået ned over dobbelt så hurtigt hvis man bruger probiotika. Så brug du dem bare. No offense, men din SP er lidt bagud på det her punkt. 

Oki tak ... ser på det. Der er ikke de store problemer nu... men har købt dem i tilfælde af...

Hvor lang tid går der før de virker hvis det er??

Anmeld

2. oktober 2012

Mussen2

kekp skriver:

Jeg gav dem til min søn og de hjalp. Det er mælkesyrebakterier som findes naturligt i tarmen og netop biogaia er lavet til spædbørn. Så jeg synes sagtens du kan prøve om de virker

Lige mine ord og hvad min SP også sagde, menhun sagde samtidig at de ikke må anbefale dette eller noget andet for den sags skyld. De anbefal f.eks. Heller ikke biostrath, som jo også er naturprodukt.

Jeg gav dem til min søn med stor gevinst.

I bogen baby 100% naturligg af Rebecca Persson anbefales de også til bla. Dupplement ved opstart på grød/ mad. Den bog er i øvrigt fabelagtig god, hvis man vil gøre sig nogle tanker om hvad vi fylder vores børn med.

Hun har skrevet bogen med hjælp af flere eksperter og hun er bl.a en af eksperterne man kan skrive til her på baby.dk

Anmeld

2. oktober 2012

modesty

MorDk skriver:

Oki tak ... ser på det. Der er ikke de store problemer nu... men har købt dem i tilfælde af...

Hvor lang tid går der før de virker hvis det er??

Det er jo ikke en mirakelkur, men en masse bakteriestammer der er med til at opretholde mavens naturlige balance.

Det anbefales at man giver dem præventivt, da der godt kan gå noget tid (et par uger) inden de bliver effektive.

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

modesty skriver:

Det er jo ikke en mirakelkur, men en masse bakteriestammer der er med til at opretholde mavens naturlige balance.

Det anbefales at man giver dem præventivt, da der godt kan gå noget tid (et par uger) inden de bliver effektive.

Oki ja de skriver jo 5 dråber dagligt på "flasken" ...

Anmeld

2. oktober 2012

Tulle28

Har lige købt dem og givet dem siden igår, så ved ikke om de har effekt. Men man kan jo lige så godt være på forkant med mavekneb tænker jeg?! Min store datter bøvlede sådan med maven og vi gik til zoneterapi, hvilket havde god effekt. Men nu prøver vi dem her... Og cykler med ben og nusser fødder:-)

Anmeld

20. november 2012

morethanperfect

Tulle28 skriver:

Har lige købt dem og givet dem siden igår, så ved ikke om de har effekt. Men man kan jo lige så godt være på forkant med mavekneb tænker jeg?! Min store datter bøvlede sådan med maven og vi gik til zoneterapi, hvilket havde god effekt. Men nu prøver vi dem her... Og cykler med ben og nusser fødder:-)

Hjalp de så ??

Anmeld

20. november 2012

Tulle28

morethanperfect skriver:

Hjalp de så ??

Tja... Jeg synes ihvertfald de gav nogle gode bleer! Vi var til zoneterapi to gange og DET hjalp, der kunne vi virkelig mærke en effekt med det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.