bondebrød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.174 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

Silas&Mille

Mille er efter hånden blevet rigtig hos til at spise bondebrød, men synes godt nok det er dyrt.

Så vil gerne prøve at bage det selv.

Nogen der har en god opskrift på bondebrød til en på 8 måneder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det kommer an på, hvor du køber det. Netto mener jeg koster max 10 kr.

Anmeld

2. oktober 2012

FrkZier

Silas&Mille skriver:

Mille er efter hånden blevet rigtig hos til at spise bondebrød, men synes godt nok det er dyrt.

i Fakta sælger vi bondebrød med gulerod til 7,95 - det synes jeg da ikke er dyrt?

Anmeld

2. oktober 2012

MissTas

Silas&Mille skriver:

i rema koster det 9,5 kr. mener jeg

Anmeld

2. oktober 2012

Silas&Mille

Her hvor vi bor kan vi kun få bondebrød i den ene butik og det koster 14 kr for en pakke. Det synes jeg er lige i overkanten når det bliver tørt og kedeligt i løbet af et par dage.

Var nu heller ikke så interesseret i hvad det koster i de forskellige butikker. Var mere interesseret i en opskrift på hjemmebagt bondebrød

Anmeld

2. oktober 2012

Møn-Mor

Altså Rema 1000's billig mærke bondebrød koster 5,50 Kr. det er da ikke dyrt??!!

Anmeld

2. oktober 2012

Silas&Mille

Møn-Mor skriver:

Altså Rema 1000's billig mærke bondebrød koster 5,50 Kr. det er da ikke dyrt??!!

Måske. Men vi bor ikke i nærheden af en Rema1000

Håber der er nogen der har en opskrift de vil dele...

Anmeld

2. oktober 2012

Youngster

http://www.dr.dk/DR2/camillaplum/boller+af+staal/opskrifter/20071119115631_1.htm

Anmeld

2. oktober 2012

Silas&Mille

Youngster skriver:

http://www.dr.dk/DR2/camillaplum/boller+af+staal/opskrifter/20071119115631_1.htm

takker

Må se om jeg tør ligge mig ud med surdej

Anmeld

2. oktober 2012

MissTas

Silas&Mille skriver:

Her hvor vi bor kan vi kun få bondebrød i den ene butik og det koster 14 kr for en pakke. Det synes jeg er lige i overkanten når det bliver tørt og kedeligt i løbet af et par dage.

Var nu heller ikke så interesseret i hvad det koster i de forskellige butikker. Var mere interesseret i en opskrift på hjemmebagt bondebrød

jeg gør det at når jeg køber en pakke bondebrød, så deler jeg det ud i fryseposer.. 2 stk. i hver, så har man hele tiden oppe til to dage og så når det ikke blive tørt og kedeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.