Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kommer an på, hvor du køber det. Netto mener jeg koster max 10 kr.
Silas&Mille skriver: Mille er efter hånden blevet rigtig hos til at spise bondebrød, men synes godt nok det er dyrt.Så vil gerne prøve at bage det selv.Nogen der har en god opskrift på bondebrød til en på 8 måneder?
Mille er efter hånden blevet rigtig hos til at spise bondebrød, men synes godt nok det er dyrt.Så vil gerne prøve at bage det selv.Nogen der har en god opskrift på bondebrød til en på 8 måneder?
i rema koster det 9,5 kr. mener jeg
Altså Rema 1000's billig mærke bondebrød koster 5,50 Kr. det er da ikke dyrt??!!
Møn-Mor skriver: Altså Rema 1000's billig mærke bondebrød koster 5,50 Kr. det er da ikke dyrt??!!
Måske. Men vi bor ikke i nærheden af en Rema1000
Håber der er nogen der har en opskrift de vil dele...
http://www.dr.dk/DR2/camillaplum/boller+af+staal/opskrifter/20071119115631_1.htm
Youngster skriver: http://www.dr.dk/DR2/camillaplum/boller+af+staal/opskrifter/20071119115631_1.htm
takker
Må se om jeg tør ligge mig ud med surdej
Silas&Mille skriver: Her hvor vi bor kan vi kun få bondebrød i den ene butik og det koster 14 kr for en pakke. Det synes jeg er lige i overkanten når det bliver tørt og kedeligt i løbet af et par dage.Var nu heller ikke så interesseret i hvad det koster i de forskellige butikker. Var mere interesseret i en opskrift på hjemmebagt bondebrød
Her hvor vi bor kan vi kun få bondebrød i den ene butik og det koster 14 kr for en pakke. Det synes jeg er lige i overkanten når det bliver tørt og kedeligt i løbet af et par dage.Var nu heller ikke så interesseret i hvad det koster i de forskellige butikker. Var mere interesseret i en opskrift på hjemmebagt bondebrød
jeg gør det at når jeg køber en pakke bondebrød, så deler jeg det ud i fryseposer.. 2 stk. i hver, så har man hele tiden oppe til to dage og så når det ikke blive tørt og kedeligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128