Johannes knopper har bredt sig og er nu oppe af benene også og i ble området, så jeg er bange for at det ikke er den der fod, hånd og mund syge, og det lød heller ikke helt til at vores egen læge troede på den mere, så nu skal han til lægen her kl 15:20 i eftermiddag så vi kan få kigget på det igen..
Lige nu frygter jeg det værste og at det måske kan være mæslinger eller røde hunde, for han er ikke vaccineret imod det endnu, den vaccine skulle han først have her sidst på måneden fordi han jo er bagud i sit vaccinationsprogram..

Han har også fået feber igen den lille mand, har bare så ondt af ham..

Jeg måtte jo straks tænke logistik da lægen sagde han først havde tid kl 15:20 for jeg har jo en bonussøn der skal hentes i Aalborg og hvor skulle han så lige være imens jeg var til lægen med bassen?? For selvfølgelig er det lige idag at manden min strander ude i lastbilen og ikke kan nå hjem fordi han har alt for meget at lave de her dage, og strander nede i midtjylland et sted..
"heldigvis" går min svigermor sygemeldt lige nu, og hun sagde ja uden at tænke over det med det samme jeg fortalte hende problemet.. Min svigermor er fantastisk, og ville slet ikke vide hvad jeg skulle gøre uden hende nogengange..
Så her kl 13:30 må bassen vækkes hvis ikke han vågner af sig selv inden og så drager vi afsted mod den stores børnehave, får ham hentet, og sat af ved farmor, og så smutter bassen og jeg videre mod lægen..
Anmeld