Hvor mange IUI skulle i igennem før det lykkedes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hv or mange IUI?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.662 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg skriver ano for ikke at blive genkendt af kollegaer og venner som har profiler herinde.

Men vi skal igenne IUI her om et par uger, og kunne godt tænke mig at høre jer der har fået barn eller er blevet gravide ved IUI, hvor mange gange i skulle insemineres før i stod med en positiv test!?

Jeg kunne også godt tænke mig at høre hvad grunden er til at i skulle igenne IUI hvis i har lyst til at dele.

Man kan vælge at svare ANO

Mvh. ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Ellingsen

Ja vi skulle have Marcus var vi så heldige at det lykkedes ved det første iui forsøg.

Der var hverken noget i vejen med manden eller jeg. Alligevel kunne det ikke lykkes os at blive gravide på naturligvis.

Anmeld

2. oktober 2012

metski83

Anonym skriver:

Jeg skriver ano for ikke at blive genkendt af kollegaer og venner som har profiler herinde.

Men vi skal igenne IUI her om et par uger, og kunne godt tænke mig at høre jer der har fået barn eller er blevet gravide ved IUI, hvor mange gange i skulle insemineres før i stod med en positiv test!?

Jeg kunne også godt tænke mig at høre hvad grunden er til at i skulle igenne IUI hvis i har lyst til at dele.

Mvh. ano

Følger lige med her.

Vi skal igang med vores første IUI forsøg næste måned. 

Så syntes det er et meget interessant spørgsmål. 

Anmeld

2. oktober 2012

metski83

Anonym skriver:

Mvh. ano

Opper den lige for dig

Anmeld

3. oktober 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Mvh. ano

Jeg har ikke selv været i behandling, men vil lige sende dig et kram 

I må have held og lykke med det hele  Håber det kommer til at gå nemt for jer!

Anmeld

3. oktober 2012

nielsen80

Vi var igennem 2 iui uden succes - gik derefter videre til ivf, hvor det lykkes i 3. forsøg. Har derfor stemt blankt.

Vi var uforklarlig barnløse.

Held og lykke med behandlingen.

Anmeld

10. oktober 2012

Sandradee82

Hej hej - jeg var så heldig at blive gravid 1.gang ved IUI-D tilbage i marts 

Men graviditeten endte desværre i uge 21 pga en svær rygmarvsbrok... så nu skal vi igang næste måned...

Det er en hård proces både fysisk og psykisk så det er SUPER vigtigt at man har nogen at snakke med om det

Super godt med sådan et forum - krydser fingre for at det lykkedes for dig

Anmeld

10. oktober 2012

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Mvh. ano

Har stemt blank fordi vi var igennem 3 x IUI og 2 x IVF før det lykkes. Vi er uforklarlige barnløse, så der er ingen grund til at det ikke skulle ske naturligt - det skete bare ikke. Jeg tror mit stressniveau har haft stor indflydelse, men det er bare min mavefornemmelse der siger det!

Held og lykke med det hele!!

Anmeld

13. oktober 2012

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Mvh. ano

Jeg stemte blankt da vi var igennem 2 forsøg som ikke lykkedes.. Så skulle gyn på sommerferie og så blev jeg øko gravid i ventetiden.. Tro på det - det skal nok lykkedes

Du får lige den her på din vej 

Anmeld

13. oktober 2012

Hullabullabulla

Britt88 skriver:

Jeg stemte blankt da vi var igennem 2 forsøg som ikke lykkedes.. Så skulle gyn på sommerferie og så blev jeg øko gravid i ventetiden.. Tro på det - det skal nok lykkedes

Du får lige den her på din vej 

Og kan tilføje at vi var igennem iui pga nedsat kvalitet af svømmere  hos manden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.