Kanel og vanille..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.970 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

Team Putte

Jeg er ved at lave frugtmos til fryseren. Ville gerne lave en æblemos med kanel og vanille men må de få det fra 4 mdr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Vidunderligeunger

øhm... jeg mener min sp sagde at de første 2 mdr, hvis man starter grød når de er 4 mdr, skal det være ren mos UDEN alt mulig tilsat. HVIS du skal bruge vanille til børn er det iøvrigt bedst med en stang. (men det kan også nemt ske du allerede ved det) god kogning!! 

Anmeld

2. oktober 2012

Team Putte

Vidunderligeunger skriver:

øhm... jeg mener min sp sagde at de første 2 mdr, hvis man starter grød når de er 4 mdr, skal det være ren mos UDEN alt mulig tilsat. HVIS du skal bruge vanille til børn er det iøvrigt bedst med en stang. (men det kan også nemt ske du allerede ved det) god kogning!! 

Jeg har nemlig købt stænger Men blev pludselig i tvivl

Anmeld

2. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mener faktisk ik de må få kanel, men du må ik hænge mig op på det.

Thea ku bare ik tåle det, da hun var baby, blev helt rød om munden og fik kløe. Vh stine

Anmeld

2. oktober 2012

Team Putte

StineW79 skriver:

Mener faktisk ik de må få kanel, men du må ik hænge mig op på det.

Thea ku bare ik tåle det, da hun var baby, blev helt rød om munden og fik kløe. Vh stine

Synes det er lidt svært at finde rundt i

Anmeld

2. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Team Putte skriver:

Synes det er lidt svært at finde rundt i

Ja og her anden gang, ka man bare slet ik huske alle de ting fra første gang, så ska til at undersøge det hele igen

Prøv evt at spørger din Sp, ka være hun har et par gode råd! Vh stine

Anmeld

2. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Team Putte skriver:

Jeg er ved at lave frugtmos til fryseren. Ville gerne lave en æblemos med kanel og vanille men må de få det fra 4 mdr?

Ved det ikke, men kan fortælle, at når man er to år, kan man smadder god li' "kamel og med vilje" 

Anmeld

2. oktober 2012

Team Putte

Frk. Himmelblå skriver:

Ved det ikke, men kan fortælle, at når man er to år, kan man smadder god li' "kamel og med vilje" 

Haha hvor hyggeligt!

Anmeld

2. oktober 2012

Team Putte

StineW79 skriver:

Ja og her anden gang, ka man bare slet ik huske alle de ting fra første gang, så ska til at undersøge det hele igen

Prøv evt at spørger din Sp, ka være hun har et par gode råd! Vh stine

Jah jeg må lige høre dem ad imorgen når hun skal vejes

Anmeld

2. oktober 2012

DitteMarie

Frk. Himmelblå skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.