Carina1984 skriver:
Min datter blir snart 1 år og min søn 3 år og jeg er helt lost omkring hvad de skal ha i gave for syns jo ik de mangler noget :-)
Har forsøgt at tage min søn med i legetøjsbutikken og sagt at han ka vise mig hva han ønsker sig til sin fødselsdag. Så kiggede han lidt betænksomt rundt og sagde "jeg ønsker mig den her og den her" til et par tilfældige ting der var i nærheden. Det eneste han har sagt helt af sig selv er at han ønsker sig to babyer (legetøj) ligesom de har i børnehaven.
Har I nogle gode idéer til hva de ska ha?? :-)
Ih og så er det snart jul også så der kommer så mange gaver tæt på hinanden. Svært med ønsker når de ik rigtig mangler noget 
Det er rigtig, rigtig svært med ønsker!
Da min datter blev et år. fik hun legekøkken, gryder og grydeskeer, play2learn for piger (alfer og feer), en mikrofon der kan spille, en kålorm man kan gå med, babydukke og dukkevogn, tøj og puslespil.
Det er meget forskelligt hvad hun leger med, men dukken er helt klart hendes yndlingslegetøj - den er med OVERALT!

Jeg har ikke lige nogle forslag til hvad din søn kan ønske sig, men jeg skal nok sige til, hvis der dukker noget op
Anmeld