Iphone 4 hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Finemoar<3

M (: skriver:

Ja, han sidder rigtig og kloger den.. 

Det kan næsten høres herovre!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

qp

Din tlf er så godt som død hvis du ikke aktiverer den i Itunes.

Jeg selv fattede slet ingenting da jeg fik min i sin tid, - og jeg fik ydmere tilsendt 2 simkort idet jeg troede det var dem den var gal med ... Men næ nej, det var fordi jeg ikke vidste at man skal downloade itunes på computeren og sætte usb stikket i computeren og forbinde det med telefonen ... så sker der pludselig ting og sager!!

Anmeld

2. oktober 2012

MariaKyedDK

Hvem? skriver:

Har li fået mig en iphone 4 (i know, bedre sent en aldrig) MEN den siger "ingen tjeneste" skal man gøre et eller andet, før den kan "kører"???

Hej Det er helt normalt, da jeg fik min iphone 4 gik der 3 dage før jeg kunne bruge min.. der stod også ingen tjeneste, og jeg gik op i forretningen med det samme, og fik afvide at jeg skulle slukke min GAMLE telefon, så teleselskabet kunne finde ud af at abbonnementerne osv

så hvis du har en ganmel mobil liggende sammen med din nye, så sluk og tæn den et par gange, og så sluk den helt, ( den gamle )

men hvis du ikke har det, så skal du bare afvente at din telefon går i gang, den kan som sagt godt være et par dage om det, og de kan intet gøre for at fremskynde proseccen

super irriternde når man lige har fået ny iphone, men den er ventetiden værd !

Anmeld

2. oktober 2012

Hvem?

Min kæreste som er iPhone-nørd siger, at det enten skyldes at der er noget galt med dit simkort (har du prøvet at tage det ud, tørre det af, og sætte det i igen?) eller også kan det være fordi der er mega ringe net-dækning der, hvor du befinder dig..

Håber du finder en løsning! 

Jep, det virker ikke

Netdækningen virkede fint på min gamle Iphone 3g - så fatter hat.... Kører derin d idag

Anmeld

2. oktober 2012

M (:

Finemoar<3 skriver:

Det kan næsten høres herovre!!

Haha, ja, det vil jeg gerne tro!

Anmeld

2. oktober 2012

M (:

Hvem? skriver:

Jep, det virker ikke

Netdækningen virkede fint på min gamle Iphone 3g - så fatter hat.... Kører derin d idag

Hm, det er da underligt.. 

Anmeld

2. oktober 2012

Benjamins'mor

Tror den er låst.
Man kan låse den op på udbyders hjemmeside.

Anmeld

2. oktober 2012

Hvem?

Hm, det er da underligt.. 

Kørte derind og ganke rigtig, de havde ik fået aktiveret simkortet korekt - så den virker nu

Men 1000 tak for hjælpen

Anmeld

2. oktober 2012

M (:

Hvem? skriver:

Kørte derind og ganke rigtig, de havde ik fået aktiveret simkortet korekt - så den virker nu

Men 1000 tak for hjælpen

Hm, typisk at de ikke har styr på det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.