Aflivning :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

annec

Min søsters hund er lige blevet aflivet i dag :-( 

i går aftes da de skulle sove lå hunden i sengen, hun havde lagt og nusset den i et stykke tid og så efter lidt vil hun tage den mobil som hun hunden lå på. Og så gik den helst amok og bed min søsters hånd i stykker. Hun har lagt på sygehuset hele natten, da alle nerverne er bidt over. 

Nu er den aflivet. Har altid været tæt på hunden, den var kun 4 år åh er så ked af det. 

Chun spørger mig hele tiden om det var det rigtige???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

ano14316

annec skriver:

i går aftes da de skulle sove lå hunden i sengen, hun havde lagt og nusset den i et stykke tid og så efter lidt vil hun tage den mobil som hun hunden lå på. Og så gik den helst amok og bed min søsters hånd i stykker. Hun har lagt på sygehuset hele natten, da alle nerverne er bidt over. 

Nu er den aflivet. Har altid været tæt på hunden, den var kun 4 år åh er så ked af det. 

Åhh Det er bare forfærdeligt.. og hvor er det flot af din søster at tage , det jeg mener er den rigtige beslutning.

Anmeld

1. oktober 2012

annec

ano14316 skriver:

Åhh Det er bare forfærdeligt.. og hvor er det flot af din søster at tage , det jeg mener er den rigtige beslutning.

Ja og han var bare så glad hele dagen idag, han vidste slet ikke han skulle dø! åh ha 

Anmeld

1. oktober 2012

mor2011_

åh nej hvad er det for en hund? ahr hun ingen ide hvorfor har hunden gjort det?

Anmeld

1. oktober 2012

Aabye

JA det er den rigtige beslutning.. 
Det her er ikke for at lyde hård, men ville hun kunne stole på den efter sådan en episode? Tænk hvis det næste gang gik ud over et barn.. Puha..

Jeg fik aflivet min kat da han pludselig ud af det blå bare angreb min kæreste, han gik med vores lille 2 mdrs dreng på armen.. Og havde han ikke været hurtig så var det sønnemanden det var gået ud over.. Rigtig hård beslutning, men det var nødvendigt.. 

Anmeld

1. oktober 2012

Princesspigen

annec skriver:

hvis en hund andgriber på den måde er der noget galt, enten fysisk eller psykisk, og så var det måske det bedste for hunden..

er aldrig en nem beslutning at få aflivet en af "vores egne" men man kan jo heller ikke have en hund der pludselig angriber på den måde og slet ikke med mere end et bid, så er der altså noget galt..  

sender hende en masse kærlige tanker og tror et var et rigtige at gøre

Anmeld

1. oktober 2012

annec

mor2011_ skriver:

åh nej hvad er det for en hund? ahr hun ingen ide hvorfor har hunden gjort det?

Det er en blanding med labrador og noget foxterrier.. Nej slet ikke udover at den har knurret meget af mennesker her den sidste månede 

Anmeld

1. oktober 2012

annec

Line - med Bobben skriver:

JA det er den rigtige beslutning.. 
Det her er ikke for at lyde hård, men ville hun kunne stole på den efter sådan en episode? Tænk hvis det næste gang gik ud over et barn.. Puha..

Jeg fik aflivet min kat da han pludselig ud af det blå bare angreb min kæreste, han gik med vores lille 2 mdrs dreng på armen.. Og havde han ikke været hurtig så var det sønnemanden det var gået ud over.. Rigtig hård beslutning, men det var nødvendigt.. 

Nej hun er blevet rigtigt bange for den

Anmeld

1. oktober 2012

Nessie

Helt sikkert den rigtige beslutning.

Når det er så voldsomt, så er der jo noget der er slået klik i hunden, og jeg ville personligt aldrig turde stole på den igen.

Kram til jer

Anmeld

1. oktober 2012

annec

Nessie skriver:

Helt sikkert den rigtige beslutning.

Når det er så voldsomt, så er der jo noget der er slået klik i hunden, og jeg ville personligt aldrig turde stole på den igen.

Kram til jer

Tak. Men hold op hvor er det hårdt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.