Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skaningen idag viste ikke kun at, medicinen (MENOPUR) er begyndt at virke, men også at der er 10 små æggeblære inde i mig Den venstre side er stadig lidt bagud størelsesmæssigt, men de er i hastig voksehumør de små æggeblære .. Så lægen har valgt at vi tager æg ud fredag for at, få de mindre med Nu står den på mental boosting og ellers vente til på fredag (ÆU), hvor jeg håber så inderligt at bare 1 af æggene bliver til vores drømmebæbz
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Viventerdig skriver: Skaningen idag viste ikke kun at, medicinen (MENOPUR) er begyndt at virke, men også at der er 10 små æggeblære inde i mig Den venstre side er stadig lidt bagud størelsesmæssigt, men de er i hastig voksehumør de små æggeblære .. Så lægen har valgt at vi tager æg ud fredag for at, få de mindre med Nu står den på mental boosting og ellers vente til på fredag (ÆU), hvor jeg håber så inderligt at bare 1 af æggene bliver til vores drømmebæbz
Hvor er det spændende
for at de sidste små, for vokset sig til en god størrelse
Nessie skriver: Hvor er det spændende for at de sidste små, for vokset sig til en god størrelse
Krydser fingre og alt hvad krydses kan
metski83 skriver: Krydser fingre og alt hvad krydses kan
**Ønskebabyen skriver: Hvor dejligt... Rigtig meget held og lykke
Hvor dejligt... Rigtig meget held og lykke
Kris89 skriver: .
.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128