L (40): Mangler du en lækker vinterjakke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.210 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

AnneBJ

Så se her:

https://www.baby.dk/debat/148631pi1/toej--voksen/vinterjakke-str--40l-kvinder.aspx

(den linkede tråd er låst, skriv bare heri, hvis det har interesse)

Priside: 500 kroner 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

Alanda

AnneBJ skriver:

Så se her:

https://www.baby.dk/debat/148631pi1/toej--voksen/vinterjakke-str--40l-kvinder.aspx

(den linkede tråd er låst, skriv bare heri, hvis det har interesse)

Priside: 500 kroner 

Ville den kunne passe en gravid der normalt bruger en m/l ?

Anmeld

1. oktober 2012

AnneBJ

Alanda skriver:

Ville den kunne passe en gravid der normalt bruger en m/l ?

Det vil jeg mene! Den har snøre der kan justeres i livet, på billedet er den snøret rimeligt ind, for  at give lidt facon.

Anmeld

1. oktober 2012

Alanda

AnneBJ skriver:

Det vil jeg mene! Den har snøre der kan justeres i livet, på billedet er den snøret rimeligt ind, for  at give lidt facon.

Hvor i landet er du fra ?

Anmeld

1. oktober 2012

AnneBJ

Alanda skriver:

Hvor i landet er du fra ?

Kolding 

Anmeld

1. oktober 2012

Alanda

AnneBJ skriver:

Kolding 

Øv lidt for langt for at prøve den .. Mangler en vinterjak jeg kan være i nu og bagefter ... Det er lidt kold med en forårsjakke som ikke kna lukkes .. 

Anmeld

1. oktober 2012

AnneBJ

Øv lidt for langt for at prøve den .. Mangler en vinterjak jeg kan være i nu og bagefter ... Det er lidt kold med en forårsjakke som ikke kna lukkes .. 

Det er det! Jeg kan godt huske det, fra den vinter jeg var gravid! 

Ærgerligt det er for langt - jeg vil gerne prøve at tage nogle mål til dig, men det er jo også svært for dig at vide, hvor meget maven ender med at fylde..  

Anmeld

1. oktober 2012

Alanda

AnneBJ skriver:

Det er det! Jeg kan godt huske det, fra den vinter jeg var gravid! 

Ærgerligt det er for langt - jeg vil gerne prøve at tage nogle mål til dig, men det er jo også svært for dig at vide, hvor meget maven ender med at fylde..  

Ja det er jo det . Og det er træls at skulle give "så" meget for en jakke når man ikke ved om den passer jo :/ Den ser ellers vildt lækker ud .. 

Anmeld

1. oktober 2012

AnneBJ

Alanda skriver:

Ja det er jo det . Og det er træls at skulle give "så" meget for en jakke når man ikke ved om den passer jo :/ Den ser ellers vildt lækker ud .. 

Du er velkommen til at byde

Den er megalækker! og har mange lækre "komfort"detaljer, justerbar talje, rib i ærmet, aftagelig pelshætte osv.!

Anmeld

1. oktober 2012

Alanda

AnneBJ skriver:

Du er velkommen til at byde

Den er megalækker! og har mange lækre "komfort"detaljer, justerbar talje, rib i ærmet, aftagelig pelshætte osv.!

Hvad vil du være med til mindst den skulle koste .. Har set på nogle lækre dunjakker idag til omkring 300 kr .. så måske der hen ad men ja ved ikke .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.