Har hård mave om aften.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

Trine89

Hej med jer de damer. 

Nu kan jeg snart ikke mere. Vi har nu i noget tid oplevet næsten hver aften af vores datter, på 13 mdr, får meget ondt i maven.. Hendes mave bliver helt hård det er lidt svært for hende at komme af med det om aften. 

Hun har afføring om morgen/formiddagen uden nogen problmer. men om aften, er det som om det ikke er helt så nemt for hende. 

Hun plejede at have afføring mens eller lige efter vis har spist aftensmad. 

Men den sidste uges tid er det jo så som om hun ikke kan komme af med det .. Hva pokker kan det være? vi har ALDRIG aft problemer med afføring før så er lidt grøn på det her område..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

DitteFisk

Trine89 skriver:

Hej med jer de damer. 

Nu kan jeg snart ikke mere. Vi har nu i noget tid oplevet næsten hver aften af vores datter, på 13 mdr, får meget ondt i maven.. Hendes mave bliver helt hård det er lidt svært for hende at komme af med det om aften. 

Hun har afføring om morgen/formiddagen uden nogen problmer. men om aften, er det som om det ikke er helt så nemt for hende. 

Hun plejede at have afføring mens eller lige efter vis har spist aftensmad. 

Men den sidste uges tid er det jo så som om hun ikke kan komme af med det .. Hva pokker kan det være? vi har ALDRIG aft problemer med afføring før så er lidt grøn på det her område..?

Øv søde

Prøv evt at forhør dig ved lægen, om du må have lov at give hende lidt lactulose. Det skulle få gang i systemet. Og så finder i da ud af om det er dét. 

Anmeld

1. oktober 2012

Trine89

Gigl skriver:

Øv søde

Prøv evt at forhør dig ved lægen, om du må have lov at give hende lidt lactulose. Det skulle få gang i systemet. Og så finder i da ud af om det er dét. 

Det er vildt synd for hende.. 

Men det er ikke fordi afføringen er hård eller noget.. det er bare lidt svært at komme af med det. og hun kommer jo også fint af med det om morgen/formiddagen.. 

Anmeld

1. oktober 2012

DitteFisk

Trine89 skriver:

Det er vildt synd for hende.. 

Men det er ikke fordi afføringen er hård eller noget.. det er bare lidt svært at komme af med det. og hun kommer jo også fint af med det om morgen/formiddagen.. 

Hmm, så ved jeg ikke liige da. Bette pus. .. Prøvet at massere hende og se om det får hende til at slappe af i kroppen/maven? 

Anmeld

1. oktober 2012

Trine89

Gigl skriver:

Hmm, så ved jeg ikke liige da. Bette pus. .. Prøvet at massere hende og se om det får hende til at slappe af i kroppen/maven? 

Jeg massere hende mave hver aften når jeg giver hende nattøj på, i håber at at hun måske når at få afføring inden hun skal sove.. men det er bare ikke altid det lykkes. ih altså min lille pige. 

Anmeld

1. oktober 2012

DitteFisk

Trine89 skriver:

Jeg massere hende mave hver aften når jeg giver hende nattøj på, i håber at at hun måske når at få afføring inden hun skal sove.. men det er bare ikke altid det lykkes. ih altså min lille pige. 

Jamen altså  

Håber nogle kan komme med et par brugbare og hjælpsomme ord til dig.

Sender jer et 

Anmeld

1. oktober 2012

Trine89

Gigl skriver:

Jamen altså  

Håber nogle kan komme med et par brugbare og hjælpsomme ord til dig.

Sender jer et 

Jah det håber jeg også.. Det ville være dejligt.. 

og ikke nok med det. så er vi jo også lige midt i et tigerspring. så det er bare såååå hyggeligt.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.