Er så ked af det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.332 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg er anonym pga, jeg vil ikke have at folk ved hvem jeg er da folk allrede er begyndt at dømme mig..
der er en diskution på facebook om at jeg er klam ovs fordi jeg ammer min søn stadig.. jeg tør ikke rigtig at fortælle hvor gammel han er!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg er anonym pga, jeg vil ikke have at folk ved hvem jeg er da folk allrede er begyndt at dømme mig..
der er en diskution på facebook om at jeg er klam ovs fordi jeg ammer min søn stadig.. jeg tør ikke rigtig at fortælle hvor gammel han er!

er han over 5 år ?

Hvis ikke trorr jeg kun du vil møde støtte på denne side (med mindre du begynder at synes amning er det eneste rigtige eller nægter knægten almindelig mad)

Anmeld

1. oktober 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Det er din egen sag, om du ammer eller ej, det skal andre ikke blande sig i.

jeg har en personlig grænse, men det er jo forskelligt hvem man er!

Hvis du har det godt med at amme, så er det det du skal gøre!

Anmeld

1. oktober 2012

Jibbe

Hold op hvor kan folk da være latterlige og respektløse! Du har et elguitar barn fordi du ammer ham og giver ham frem tryghed han søger.
Jeg ammede næsten min store til han var 2. Måske det var fortsat hvis det ikke var fordi jeg fik en til det er mit valg og ikke deres.

Kæmpe kram til dig! Svar dem igen og bed dem blande sig F....... Udenom!

Anmeld

1. oktober 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

er han over 5 år ?

Hvis ikke trorr jeg kun du vil møde støtte på denne side (med mindre du begynder at synes amning er det eneste rigtige eller nægter knægten almindelig mad)

han er ikke over 5 år, han er lige blevet 3 år.

Anmeld

1. oktober 2012

Jibbe

Elguitar - veltilpas halleluja for autocorrect

Anmeld

1. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Hold op hvor kan folk da være latterlige og respektløse! Du har et elguitar barn fordi du ammer ham og giver ham frem tryghed han søger.
Jeg ammede næsten min store til han var 2. Måske det var fortsat hvis det ikke var fordi jeg fik en til det er mit valg og ikke deres.

Kæmpe kram til dig! Svar dem igen og bed dem blande sig F....... Udenom!

har prøvet. har også prøvet at finde en masse fra sundheds styrelsen ovs, og vist dem fordelene ved at amme

Anmeld

1. oktober 2012

Jibbe

Åh stakkels dig! Og stakkels dem at de åbenbart ikke har andet at gå op i! Kedeligt liv de har! Gør som du selv synes er rigtigt og ignorer eres kommentarer selvom det er svært!

Anmeld

1. oktober 2012

serinasmor

Anonym skriver:

han er ikke over 5 år, han er lige blevet 3 år.

Hvis I har hyggelige stunder ved det og drengen får tryghed (og ellers spiser fint)  så er det jo ikke noget andre skal blande sig i som sådan  

han siger selv fra når han ikke vil mere ... og det gør du med garanti også selv ... når det så er sagt synes jeg ikke børn skal ammes helt op i skolealderen... men det er jo slet ikke det der er snak om her

Anmeld

1. oktober 2012

sne190810

Jeg syntes du er f****** SEJ!

I havet med hvad alle dem på facebook skriver, det siger så meget mere om dem end det gør om dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.