Hvor meget mad til 50 mennesker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej piger!

Lige først, jeg har brug for at være anonym da flere ting omkring dåben endnu er hemmelige, deri blandt menuen!

Vi bliver 50 mennesker ca, hvorfra et par stykker er børn.  Vi har besluttet at lave et pålægsbord, med lidt lunt til også.

Menuen består af:

LUNT: Kyllingelår, Frikadeller med rødkål, broccolie-bacon tærte og pølsehorn.

PÅLÆG: Spegepølse, Rullepølse, koldt kogt skinke m. sennep og surt, hj. lavet hønse, tun og skinke- salat, leverpostej m. bacon og champignon, og en skæreost, brie og smørreost.

Og nu til spørgsmålet; hvordan dælen finder jeg ud af hvor meget mad jeg skal købe???   Er der en beregner et sted på nettet, eller er der nogle af jer der har forstand på den slags??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen??

Anmeld

2. oktober 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Hej piger!

Lige først, jeg har brug for at være anonym da flere ting omkring dåben endnu er hemmelige, deri blandt menuen!

Vi bliver 50 mennesker ca, hvorfra et par stykker er børn.  Vi har besluttet at lave et pålægsbord, med lidt lunt til også.

Menuen består af:

LUNT: Kyllingelår, Frikadeller med rødkål, broccolie-bacon tærte og pølsehorn.

PÅLÆG: Spegepølse, Rullepølse, koldt kogt skinke m. sennep og surt, hj. lavet hønse, tun og skinke- salat, leverpostej m. bacon og champignon, og en skæreost, brie og smørreost.

Og nu til spørgsmålet; hvordan dælen finder jeg ud af hvor meget mad jeg skal købe???   Er der en beregner et sted på nettet, eller er der nogle af jer der har forstand på den slags??

http://www.arla.dk/opskrifter/Artikler/Planlaeg-di n-fest/festmad-1/

Ved ikke om den side ku' hjælpe ? De mener mellem 6-800g pr person - det står på flere sidder. Men det er selvfølgelig buffeter .. Men vil da gå ud fra at det sådan ca er det samme :s

Anmeld

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

http://www.arla.dk/opskrifter/Artikler/Planlaeg-di n-fest/festmad-1/

Ved ikke om den side ku' hjælpe ? De mener mellem 6-800g pr person - det står på flere sidder. Men det er selvfølgelig buffeter .. Men vil da gå ud fra at det sådan ca er det samme :s

Tusind tak for dit link og svar!

Det vil jeg straks gå i dybten med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.