Læge Jacob Dahl - Lyngby!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.504 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

Finemoar<3

Brokketråd!!!

Jeg ringer idag ned til læge Jacob Dahl i Lyngby, da egen læge ikke tager telefonen efter jeg har ventet i 10 minutter.

Da spasseren tager telefonen siger jeg hurtigt at jeg har brug for at snakke med en læge, det handler om min datter. ( hun var ved at blive kvalt i sit gylp ved middagstid )

Han spørger efter mit cpr nummer og jeg forklare pænt at jeg ikke er patient hos ham men at jeg har været nede ved ham før. ( egen læge havde ferie )

Så udbryder han fandeme - hvis du ikke er patient hos mig, så skal du ikke ringe hertil, og da slet ikke i min FROKOSTPAUSE!

Jeg bliver fuldstændig paf, er så chokket over en voksen mand's klamme opførsel Smider på og bryder sammen i gråd - hvad fanden skal jeg så stille op med min datter??

Heldigvis er min kæreste super forståelig og kommer hjem fra jobbet før tid

Hmm, det blev brok på den pæne måde - mon jeg lod det hele komme ud imens jeg kastede rundt med det halve af lejligheden??

Uh uhh - Gid du må blive kvalt i din skod frokost, Jacob Dahl!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

Fru.Mäes <3

Åhh GUD da!!! Hvad fanden er det for en NAR!!

Hvis jeg var DIG, ville jeg skrive en klage og sende til dit lægehus!! Det er bare ikke i orden! Du ringer jo IKKE for at forstyrre ham i hans frokostpause - du ringer fordi du er bekymret!!!

Anmeld

1. oktober 2012

Finemoar<3

Fru.Mäes <3 skriver:

Åhh GUD da!!! Hvad fanden er det for en NAR!!

Hvis jeg var DIG, ville jeg skrive en klage og sende til dit lægehus!! Det er bare ikke i orden! Du ringer jo IKKE for at forstyrre ham i hans frokostpause - du ringer fordi du er bekymret!!!

Det er også det jeg tænker på at gøre , ved bare ikke om jeg skal sende klagen ned til ham eller hvor pokker eg skal sende den hen . acceptere ikke denne opførsel!!

Havde faktisk overvejet at skifte ned til ham, da han var utrolig flink da min egen læge havde ferie, men den tanke er sprunget i stykker af en milliard bomber!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.