ægblære på 13 mm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.684 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

Lotte90

Hey søde piger.

Har nu været på Menopur i 7 dage og skulle derfor ud og scannes idag.. Jeg havde en ægblære på højre side som var 13 mm og en på venstre som var 10-11 mm..

Det er da ret godt, er det ikke? Hvor store skal de være for ægløsning kommer?

- Jeg er i hvertfald bare super glad for at der endelig sker en udvikling, og at jeg derfor heller ikke skal sættes op i dosis (får 75 om dagen nu) - Og så skal jeg ud og scannes igen onsdag :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

På min klinik ville de være lige små nok,når du har været på menopur i 7 dage.

Når jeg bliver scannet på 7 dagen,inden opstart på medicin,er mine follikler 10mm.

En follikel skal være et sted mellem 18-30mm,før den brister,og det varierere fra kvinde til kvinde.

Anmeld

1. oktober 2012

Lotte90

mea skriver:

På min klinik ville de være lige små nok,når du har været på menopur i 7 dage.

Når jeg bliver scannet på 7 dagen,inden opstart på medicin,er mine follikler 10mm.

En follikel skal være et sted mellem 18-30mm,før den brister,og det varierere fra kvinde til kvinde.

Okay jeg troede faktisk de skulle være 16-18 mm før man fik ægløsningssprøjten? 

Men jeg er i hvertfald super glad for at der bare er sket lidt! 

Anmeld

1. oktober 2012

Nessie

Lotte90 skriver:

Okay jeg troede faktisk de skulle være 16-18 mm før man fik ægløsningssprøjten? 

Men jeg er i hvertfald super glad for at der bare er sket lidt! 

Nu kender jeg ikke til de hormoner du får, men i vores behandling har folliklerne skullet være 20-22 mm før de bliver taget ud, så jeg vil tro at dine også skal være deromkring når du får en ÆL sprøjte

Anmeld

1. oktober 2012

AJbaby

Hej lotte

Min læge siger de skal være 18 mm

Anmeld

1. oktober 2012

Viventerjer

Hey søde piger.

Har nu været på Menopur i 7 dage og skulle derfor ud og scannes idag.. Jeg havde en ægblære på højre side som var 13 mm og en på venstre som var 10-11 mm..

- Jeg er i hvertfald bare super glad for at der endelig sker en udvikling, og at jeg derfor heller ikke skal sættes op i dosis (får 75 om dagen nu) - Og så skal jeg ud og scannes igen onsdag :b

Det lyder da meget fint, og har de ikke øget dig i dosis så er det helt sikkert fordi de udvikler sig i det tempo som de skal

Jeg blev skiftet til MENOPUR i lørdags på en dosis der hedder 300 IE, om dagen, og det har fungeret rigtig godt for mig .. Mine sider har hellere ikke fulgtes helt rent størrelsesmæssigt, men det skulle gerne ende i at de er mellem 18-22 mm. Det skal det i hvert fald med IVF på den klinik jeg er ...

GOD VIND 

Anmeld

2. oktober 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

ÆL sprøjten gives når folliklen er 17-18mm,men det kan du jo ikke sammenligne med en naturlig cyklus,hvor det svinger fra kvinde til kvinde,hvor stor follikel er,før den brister,og der kan den som allerede skrevet være alt fra 18-30mm.

Mine er over 20mm før de brister i naturlig cyklus.

Anmeld

2. oktober 2012

Joerse

Lotte90 skriver:

Hey søde piger.

Jeg har lige fået taget æg ud idag, jeg har godt nok ikke fået det samme hormon som dig, men mine ægblærer skulle være 18-19 mm..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.