Sidder og kigger på min stjerne ♥ Er så bange!!!! Latichia har en meget sjælden kræftsygdom som kun 4-5 børn får om året
Jeg kan ingenting forstå og har ikke fattet halvdelen a det hele.. Vi har mærket noget i lang tid på hende.. Lægerne ignorerede os bare og sagde det var mor pyleri.. Vi kom op til hende i flere uger men stadig ingen hjælp... Så mandag ringede dagplejemoren og sagde vi sku hen ...
te Latichia for aller første gang i de måneder hun havde været der, Tommy tog hende med til lægen men stadig intet galt.. Tirsdag tog jeg derop og bankede i bordet og sagde hvis jeg ikke fik noed med hjem ville jeg gå amok og fik så pencelin mod ørene og fik besked på a komme tilbage om 14 dage.. Så blev det onsdag og ikke engang en chokolade kiks ku vi få i Latichia

. Torsdag tog vi så til lægevagten i Roskilde og der gik ikke lang tid før vi kom på børneafdelingen.. De mente det måske var en kraftig lungebetændelse, men de vil undersøge det meget nærmere... Vi blir indlagt og kommer alle ting igennem.. Fredag morgen skal de scanne igen og vi får afvide a vi skal med babu babu til riget.. Vi kommer der og inden for en halv time var vi inde i en kæmpe scanner.. 15 efter får vi den dræbende nyhed afvide

og af de ikke ved om hun klarer den... Hun har været en dropsoperation igennem igår også og vågnet op i raspirater.. Hun får ilt og der er slanger alle steder... Og selvom alt de vi er oplevet indtil videre har været slemt, så er det en brøkdel a hva hun skal igennem nu og de næste måneder ...

jeg bestiller ikke andet end prøve a være stærk og det er en umulig kamp men prøver... Hvis nogen kan klarer det her er det Latichia ... Min pige er den sejeste og hun vil leve... Og hun må ikke andet for sin mor.. Det den eneste mulighed hun har.... Tak for alle jeres fine og dejlige beskeder.. Det går noed godt på et hårdt sted... ♥ Og hvis nogen a jer har GhITA BEYER som læge så skift.. Hvis jeg først havde ventet 14 dage som hun sagde så havde min pige været i himlen....!!!!!!!!! Hun tager jer ikke seriøst og husk af forældre ved altid bedst ang deres børn , aldrig underlig jer nogen... Hvis hun havde taget os seriøst for 5 uger siden, så havde Latichia ikke været i farezonen som hun er nu ♥ Kærlighed til min stjerne ♥