barn og ordne hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

Anonym trådstarter

mig óg min lille familie som består af en far og en dreng på 1½år har købt hus ...

der skal laves en del i det og vi har derfor valgt at starte ud med at bo ved svigermor imens, da det tager nogen mdr at klare gøre vores HUS

men vores søde søn er begyndt at virke meget pylret også når jeg aflevere ham i hans vuggestue..

og så sent som idag spørg hans pædagog (som vores søn er glad for) om ikke han er ved at være lidt pylret igen når jeg aflavere ham, det synes hun nemlig hun havde lagt mærke til ..

forklare hende så hvorfor jeg tror at han er det, nemlig pga vores "nye hverdag" og det kunne hun selvfølgelig godt forstå..

hvad kan jeg gøre for min søn, så han ikke føler han bliver kastet rundt ? gøre det hele en del af hans hverdag..
pt synes jeg det virker somom han ikke rigtig kan følge med..

tak fordi du/i læste med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

Klematis

Du kan vist ikke gøre så meget.
Giv ham tid til lige at finde ud af, at sådan er hans liv nu. Hold kommunikationen med vuggestuen, så de kan informere om hans hverdag.
Og husk: i gør dette her, fordi i dr ved at ordne et dejligt hus til jer og jeres søn, det er en god ting

Anmeld

1. oktober 2012

SussieThyssen

Klematis skriver:

Du kan vist ikke gøre så meget.
Giv ham tid til lige at finde ud af, at sådan er hans liv nu. Hold kommunikationen med vuggestuen, så de kan informere om hans hverdag.
Og husk: i gør dette her, fordi i dr ved at ordne et dejligt hus til jer og jeres søn, det er en god ting

Anmeld

1. oktober 2012

VIPpigen

Jeg har selv næsten lige stået der. Vi flyttede ind i december sidste år, og gik i gang med renovering med det samme. Lilje blev lidt trist, og kunne ikke rigtig finde ro, så for mig var det rigtig vigtigt at vi holdte fast i hendes ellers faste rutiner, og at vi var nærværende når hun var hjemme. Vi gik til tumlestik, og babysvømning. Og de dage vi gjorde det, var vi bare på 100%. 

Hun havde det så samtidig ikke godt ved sin dp, men det så vi først da der var kommet ro på, og vi ellers havde en normal hverdag.

i skal klart give jer tid til at være sammen med jeres barn, og det er MEGET vigtigt far også gør det, find på noget ud af huset i kan være sammen om et par timer i ugen.

og held og lykke med huset.

Anmeld

1. oktober 2012

Anonym trådstarter

mange tak alle sammen for jeres svar ..

- vi gør hvad vi kan få at have kvalitet tid sammen alle 3 .. MEN vi må os bare tænke på at det hus skal være færdigt, jo sløve vi er detdo længere tid tager det, så farmad er meget fraværende ..

for det er heller ikke fedt at bo ved enes svigermor (har et rigtig godt forhold til hende)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.