frustreret !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

5timesacharm..right?

er mega frustreret.. ved det er at være pivet men altså!

HVIS jeg er gravid, er jeg 3+0 idag.. jeg har kvalme, murren i maven, ømme brystvorter osv. . men negativ.. ved godt at det er rimelig tideligt at teste!
men, fanme frustrerende at have det sådan her, uden at kunne få det bekræftet..

tænker at jeg nok bare håber for meget at det lykkes, og at jeg bare går og bilder mig alle de her symptomer ind..

synes bare det er svært at vente

sorry, måtte bare lige ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

EnGodMor

Nørbo92 skriver:

er mega frustreret.. ved det er at være pivet men altså!

HVIS jeg er gravid, er jeg 3+0 idag.. jeg har kvalme, murren i maven, ømme brystvorter osv. . men negativ.. ved godt at det er rimelig tideligt at teste!
men, fanme frustrerende at have det sådan her, uden at kunne få det bekræftet..

tænker at jeg nok bare håber for meget at det lykkes, og at jeg bare går og bilder mig alle de her symptomer ind..

synes bare det er svært at vente

sorry, måtte bare lige ud med det..

har du testet sener?? nogen hange danner man jo ikke nok hcg til at kunne se det tidligt, og andre gange kan man blive nød til at lade lægen lave testen

Anmeld

7. oktober 2012

5timesacharm..right?

engodmor skriver:

har du testet sener?? nogen hange danner man jo ikke nok hcg til at kunne se det tidligt, og andre gange kan man blive nød til at lade lægen lave testen

har ik testet igen, har ik ville skuffes.. min menstruation er forventet i morgen, så nu ser jeg lige hvordan og hvorledes om den kommer eller ej, og så tager jeg en test ..

Anmeld

7. oktober 2012

EnGodMor

Nørbo92 skriver:

har ik testet igen, har ik ville skuffes.. min menstruation er forventet i morgen, så nu ser jeg lige hvordan og hvorledes om den kommer eller ej, og så tager jeg en test ..

Anmeld

7. oktober 2012

5timesacharm..right?

engodmor skriver:

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.