Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: Hmm, jeg kender dem egentlig kun af navn, da jeg mener de har en butik på fisketorvet? Kender overhovedet ikke til deres produkter
Hmm, jeg kender dem egentlig kun af navn, da jeg mener de har en butik på fisketorvet?
Kender overhovedet ikke til deres produkter
det skal nok passe
Det var der i hvert fald en anden der mente
det job jeg søger ligger i jylland på deres hovedkontor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
serinasmor skriver: det skal nok passe Det var der i hvert fald en anden der mente det job jeg søger ligger i jylland på deres hovedkontor
Okay Spændende - held og lykke med ansøgningen ihvertfald!
serinasmor skriver: det er også helt i orden Det er grunden til at jeg ikke skrev det Netop i tilfælde af at der skulle sidde nogen og ikke ane det tak for svar
det er også helt i orden
Det er grunden til at jeg ikke skrev det Netop i tilfælde af at der skulle sidde nogen og ikke ane det
tak for svar
Håber man får en forklaring senere
SussieThyssen skriver: Håber man får en forklaring senere
Jeg skal prøve at huske det
serinasmor skriver: 1000 tak det var en KÆMPE hjælp
1000 tak det var en KÆMPE hjælp
Glemte helt at sige held og lykke og pøj pøj med ansøgningen
Men ellers ville jeg bare lige tilføje, at det Flexa gerne vil sælge med produktet er mere en blot produkterne - det er en oplevelse og en oplevelse af kvalitet. Uden sammenligning i øvrigt - så er det ligesom forskellen på B&O og andre alm. fjernsyn. Firmaet vil gerne, at man får noget mere en blot produktet. Om man så gør det - er en anden sag.
Aner ikke hvad det er
Moma skriver: Glemte helt at sige held og lykke og pøj pøj med ansøgningen Men ellers ville jeg bare lige tilføje, at det Flexa gerne vil sælge med produktet er mere en blot produkterne - det er en oplevelse og en oplevelse af kvalitet. Uden sammenligning i øvrigt - så er det ligesom forskellen på B&O og andre alm. fjernsyn. Firmaet vil gerne, at man får noget mere en blot produktet. Om man så gør det - er en anden sag.
tak
i stil med B&O alligevel .. tjae .. måske stiler de lidt højt .. men det skal man jo
serinasmor skriver: tak i stil med B&O alligevel .. tjae .. måske stiler de lidt højt .. men det skal man jo
Skrev jo uden sammenligning - ment som et eksempel
Moma skriver: Skrev jo uden sammenligning - ment som et eksempel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128