Så har jeg en lille update på Johannes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.040 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. september 2012

An&Jo

Jeg valgte at ringe til vagtlægen igen, der kom flere knopper, også rundt om munden og jeg kunne se hans gane var et stort sår, og hans temperatur steg ydermere til over 39 igen..

jeg ringede derfor derind igen, fik fat i en der meget gerne ville se ham, og stod undrende overfor at ham igår havde sagt det var en mave virus så sikekrt som han havde..

Vi kører derfor afsted og ja, dommen var: Hånd, fod og mund syge.. Han smitter ikke mere da det er gået i udbrud, men han må først komme i vuggestue når han er feberfri..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Muhmi

Godt at du endelig fandt ud af hvad det var... Så kan du med ro i sindet passe din syge lille skat

Anmeld

30. september 2012

An&Jo

Muhmi skriver:

Godt at du endelig fandt ud af hvad det var... Så kan du med ro i sindet passe din syge lille skat

ja det hjælper altid lidt at få afvide hvad de fejler, for mig giver det ihvertfald mere ro i sindet..

Dog var vagtlægen ikke helt tilfreds med at hans feber var så høj som den var, for de var vant til let feber ved den sygdom og ikke så høj som Johannes har..

Anmeld

30. september 2012

Janni.

Rigtig god bedring til den lille mand. 

Anmeld

30. september 2012

An&Jo

Janni. skriver:

Rigtig god bedring til den lille mand. 

tak skal du have..

Anmeld

30. september 2012

Frk. Himmelblå

God bedring. Godt der kom styr på det!

Anmeld

30. september 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

Jeg valgte at ringe til vagtlægen igen, der kom flere knopper, også rundt om munden og jeg kunne se hans gane var et stort sår, og hans temperatur steg ydermere til over 39 igen..

jeg ringede derfor derind igen, fik fat i en der meget gerne ville se ham, og stod undrende overfor at ham igår havde sagt det var en mave virus så sikekrt som han havde..

Vi kører derfor afsted og ja, dommen var: Hånd, fod og mund syge.. Han smitter ikke mere da det er gået i udbrud, men han må først komme i vuggestue når han er feberfri..

Øv søde, det var da en træls måde at holde weekend på

Rigtig god bedring med ham!

Anmeld

30. september 2012

An&Jo

Frk. Himmelblå skriver:

God bedring. Godt der kom styr på det!

tak, ja det betyder altså lidt at få afvide hvad de fejler.. det gør det ihvertfald for mig..

Anmeld

30. september 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Øv søde, det var da en træls måde at holde weekend på

Rigtig god bedring med ham!

ja det har ikke været den sjoveste weekend..
Vi har jo også haft den store, men heldigvis er mine svigerforældre fantastiske, og har aflastet lidt ved at tage den store hele dagen idag, så jeg kunne koncentrere mig om Johannes, Peter blev nemlig kaldt på arbejde i eftermiddags..

Anmeld

30. september 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

ja det har ikke været den sjoveste weekend..
Vi har jo også haft den store, men heldigvis er mine svigerforældre fantastiske, og har aflastet lidt ved at tage den store hele dagen idag, så jeg kunne koncentrere mig om Johannes, Peter blev nemlig kaldt på arbejde i eftermiddags..

Ej det er da også bare alt for uheldigt!

Håber snart han er frisk igen! Og hurra for gode svigerforældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.