Jeg har valgt ikke at være anonym mere..
Jeg har skrevet et par indlæg for ca 2 måneder siden, det ene var faktisk på dagen hvor jeg smed min ekskæreste ud..
Jeg kan slet ikke forstå at det er så længe siden og tænk engang .. Jeg er ikke kommet det mindste videre
Vi ses stadig en gang imellem også for anthons skyld. Men hold da op det bliver ikke nemmere.
Jeg har det dårligt hver eneste dag, jeg kan slet ikke finde overskud til noget, jeg har ikke lyst til at snakke med nogle eller noget som helst.
Det eneste tidspunkt på dagen hvor jeg har det okay, det er når jeg er på arbejde.
Anthon har klaret det hele rigtig godt, han spørger tit efter ham, mest når han vågner og når han skal sove, men i og med
Han stadig ser ham ca 1-2 gange om ugen så er det okay. Er så stolt af min lille prins! Desværre kan det mærkes på den måde at han er blevet meget opmærksom på hvordan alle har det. Og han siger tit "jeg passer på dig mor". Og det knuser mit hjerte at vide at han kan mærke på mig der er noget galt
Jeg gør alt hvad der står i min magt til ikke at vise tegn på jeg er ked af det i løbet af dagen, men når Anthon er lagt bryder min verden sammen. Jeg græder hver eneste aften og jeg så træt af at have det sådan her og af jeg stadig har alle de følelser for mig eks, for jeg gider bare ikke mere
Og så er jeg simpelthen bare så skide sur på mig selv over at jeg ikke kan komme videre.. I det mindste bare lidt!
I dag har jeg ramt bunden, det har været den værste dag indtil videre.. Men er det så ikke nu det hele vender?
Anmeld