Hej folkens
For ca halvanden måned siden fik vi ny underbo, et par der vel er mellem 50-60. Hele deres lejlighed skal total renoveres på nær badeværelset som kun kommer til at vente pga de ikke har overskuddet.
Jeg behøver vel dårligt sige at total renovering=total meget larm!!
Nå men igår aftes banker det pludseligt på døren, min kæreste åbner og udenfor står vores underbo som gerne vil tale med os omkring støj niveauet fra vores lejlighed!?!?!? de mener vi går for larmende på gulvet og desuden kan de høre vores vækkeur om morgenen.
Hun siger flere gangen at det IKKE er støjen fra vores datter (næsten 3 år) men den støj vi laver og nu har hende og hendes mand i over 14 dage overvejet hvordan de dog skulle sige det til os.
Hun fortæller også at de flere gange har talt om at det måske kunne være fordi de er flyttet fra hus til lejlighed at de lægger rigtig meget mærke til støjen fordi de ikke er vant til den.
Vi snakker lidt frem og tilbage og også om det faktum at vores bygning er MEGET lydt så selvfølgelig er det svært for dem..
Nå men vi går hver til sit og mig og kæresten snakker lidt om det og syntes faktisk at det er lidt flabet at klage så hurtigt specielt fordi de selv larmer dagligt pga deres renovering.
Mens jeg så er på arbejde idag har hun så været oppe og banke på igen, denne gang fordi vores datter larmer for meget...
Og NU HAR JEG BARE FÅET NOK, jeg syntes det er SÅ flabet at vi faktisk ikke engang kan gå hen over gulvet i vores lejlighed uden at skulle være bange for at få en klage, og igen vi har dagligt hørt på deres larm men har intet sagt fordi ja det larmer at rive køkken ned/sætte køkken op, ordne gulve, vægge osv osv osv
Men er det bare mig der er lidt hys eller er det okay at jeg faktisk er ret gal??
Jeg syntes det er dybt frustrerende.......
Anmeld