Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har testet i morges og den var desværre negativ
øv hvor føles det trist og surt - hvorfor er det at vi er nogen der skal kæmpe og kæmpe og andre bliver gravide bare de ser på en anden mand....ved det ikke helt retfærdigt, men det føles bare så uretfærdigt fordelt..
Har et icsi forsøg tilbage og ellers 3 fryseæg.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
os2 skriver: Har testet i morges og den var desværre negativ øv hvor føles det trist og surt - hvorfor er det at vi er nogen der skal kæmpe og kæmpe og andre bliver gravide bare de ser på en anden mand....ved det ikke helt retfærdigt, men det føles bare så uretfærdigt fordelt.. Har et icsi forsøg tilbage og ellers 3 fryseæg.
Øv, hvor er det bare træls og smadder uretfædrdigt - sender en masse babystøv i din retning! *Puuuuust*
Og kunne jeg give dig (og alle de andre kvinder i behandling!) bare lidt af mit usandsynlige held, så tro mig, så ville jeg gøre det!
Du får også lige en kæmpe her!
Det er virkelig ikke retfærdigt. Det kan godt føles som om alle andre bare får de børn de gerne vil have, mens vi kæmper alt hvad vi kan...
Det er jeg ked af at høre.
Føler med dig
Øv søde og kæmpe krammer..
Det er jeg virkelig ked af at høre, og kan godt forstå at du føler det er uretfærdigt
Vi fik vores søn ved 3. forsøg, så der er stadig håb forude
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128