3. gangs gravid - og gave???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. september 2012

birthee

Min mor vil rigtig gerne give en gave, her 3. gang jeg venter mig... Til den første fik vi en barnevogn af hende, til nr. 2 fik vi en masse tøj - men her 3. gang ved hun ikke hvad hun skal give... Hun havde tænkt på en ny barnevogn, men den vi har fejler absolut ingenting!!! Godt nok er det 5 år siden den blev købt, og nr. 2 sover i den lige nu - men vi har en vogn stående som vi har haft brugt i dagpleje til den første, og den fejler heller ingenting... Selvfølgelig ville en ny barnevogn da være superlækker, men føler lidt det er spild af hendes penge...

Nå, men det jeg egentlig ville, var at høre hvad I modtog i gave fra de kommende bedsteforældre???

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Ciss

Det var kun første gang, vi fik en stor gave. Efter det har det kun været lidt tøj og småting.

Hvis hun gerne vil give jer en lidt større ting, er det jo også muligt at ønske sig noget, som I ser, I kommer til at mangle så snart baby er over den første tid. En til høj stol? En tremmeseng? En autostol?

Anmeld

30. september 2012

ano14316

birthee skriver:

Min mor vil rigtig gerne give en gave, her 3. gang jeg venter mig... Til den første fik vi en barnevogn af hende, til nr. 2 fik vi en masse tøj - men her 3. gang ved hun ikke hvad hun skal give... Hun havde tænkt på en ny barnevogn, men den vi har fejler absolut ingenting!!! Godt nok er det 5 år siden den blev købt, og nr. 2 sover i den lige nu - men vi har en vogn stående som vi har haft brugt i dagpleje til den første, og den fejler heller ingenting... Selvfølgelig ville en ny barnevogn da være superlækker, men føler lidt det er spild af hendes penge...

Nå, men det jeg egentlig ville, var at høre hvad I modtog i gave fra de kommende bedsteforældre???

Knus

Hvad med en fed kalpvogn, som i både kan bruge til den mellemste og den mindste..?

Og ja ellers en vugge (hvis i ikke har en) eller en ny tremmeseng eller en fed ny madras til barnevogn og tremmeseng.. 

Anmeld

30. september 2012

M (:

birthee skriver:

Knus

Min mor vil gerne give et lege/aktivitetstæppe efter eget valg.. Ellers gik snakken på en sansegynge. Den valgte vi dog fra, da vi tror, at et lege/aktivitetstæppe vil give mere glæde (:

Anmeld

30. september 2012

minbaby

Hvad med en trip trap stol. Den kan følge barnet mange år frem.

Anmeld

30. september 2012

_-Kathrine-_

Mine forældre betalte halvdelen af barnevognen 1. Gang, og her 2. Gang køber de en Leander vugge til os...!

Anmeld

30. september 2012

Aabye

Første gang fik jeg også barnevogn af min mor.. Nu venter vi nr 2 og denne gang giver hun en stokke seng.. Det er super lækkert. Vi har en stokke seng til den "store", og min mor synes jo at sengene skulle matche..

Anmeld

30. september 2012

Levi&LilysMor

birthee skriver:

Knus

Vi fik en vugge af mormor og moster og af farmor og farfar en uro til sengen, og morfar gav penge til et puslebord 

Anmeld

30. september 2012

LMX

Mormor og morfar har givet ny barnevogn alle 3 gange og dennegang har farmor givet tremmeseng incl ALT i tilbehør. Madras, dyne, sengetøj, rand og uro.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.