lidt hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. september 2012

MorTil4<3

da jeg er gået fra manden i nat såå skal jeg jo til at være alene ..

jeg ved godt hva jeg kan søge og ik søge, MEN kan jeg søge det på mandag og så få hjælp denne måned???

det er fordi at han er smuttet med halvdelen af vores penge og jeg står nu og skal betale husleje , og når den er betalt så har jeg intet tilbage at leve for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

MorTil4<3

30. september 2012

Pige2009

Så hurtigt går det desværre ikke Men hvis du søger i det lille søgefelt "hvad kan jeg få som enlig" så kommer der en tråd op fra 2008, som giver dig alle svar på, hvad du kan søge, for der er ikke ændret noget siden

Anmeld

30. september 2012

wamse

Måske du vil kunne søge enkeltydelse, når du står i din situation, men du skal først rundt om banken, og høre om du kan låne der.

Anmeld

30. september 2012

Frk. Himmelblå

MilleMus1988 skriver:

da jeg er gået fra manden i nat såå skal jeg jo til at være alene ..

jeg ved godt hva jeg kan søge og ik søge, MEN kan jeg søge det på mandag og så få hjælp denne måned???

det er fordi at han er smuttet med halvdelen af vores penge og jeg står nu og skal betale husleje , og når den er betalt så har jeg intet tilbage at leve for

Først til dig.

Dernæst vil jeg råde dig til at gennemsøge nettet for, hvad du kan få af hjælp som enlig forsørger. Forsøg så at lægge et budget, hvor du medregner din indkomst og den hjælp, du vil kunne få ekstra pga. din nye situation.

Tal så med din bank og fremlæg dit nye, midlertidige budget, og kom med gennemregnet oplæg til, hvor meget, du har brug for at låne nu og her. Håber, du får lov at låne.

Med din viden fra banken afholder du så et møde med kommunen og gennemgår budgettet, hvis det er muligt.

Måske det hele kan klares telefonisk?

Det er, hvad jeg regner med at ville gøre, hvis jeg stod i din situation og ikke kunne klare mig selv økonomisk..

og  med det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.