Min mand er aldrig hjemme......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.682 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. september 2012

Anonym trådstarter

,Jeg syntes efterhpnden d et er ved at være godt og grundigt træls!

Han arbejder meget og det har jeg aldrig haft en problem med, men i weekenderne har han fri - men er ALDRIG hjemme, ex. idag tog han afsted kl 08 og er ukke hjemme endnu, han havde lovet en kammerat at hjælpe med at makke i et eller andet

ligeledes siger han ALDRIG nej til en invitation, vi har en stor vennekreds, så vi får mange invitationer til div. og han takker ALDRIG nej

MEN hvordan forklarer man en mand at man godt vi ha lidt hjælp, vores børn har gpet i instituitioner i 3,5 år nu og han har ikke hentet eller afleveret dem en eneste gang

Det er mig der ordner bærnene,huset, haven o.s.v.samtiid med jeg læser en videregående uddannelse...

Men hver gang jeg bringer det på banen, flyver han i det røde flet, og mener han har det ÅH SÅ hårdt

Vores børn sover ikke igennem endnu, og han tager dem aldrig om natten - aldrig....

HJÆLP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

nusenjo88

øv hvor lyder det bare træls Jeg har på et tidspunkt gjort det her hjemme da jeg også synes min mand var meget væk og ikke rigtig hjalp til at jeg simpelthen lavede en liste med hvad jeg lavde i dagligdagen og en med hvad han gjorde. og så blev det ret tydeligt at balancen var ret skæv og vupti - siden der har han hjulpet meget mere til og er mere hjemme. Skal stadig minde ham om det af og til men det er ok Det kunne være det også kunne hjælpe for jer. held og lykke

Anmeld

30. september 2012

Klematis

Den eneste her, der kan tale med din mand, er jo dig selv.
Tal med ham. Måske er han ikke klar over, hvordan du oplever situationen.

Anmeld

30. september 2012

betina23

nusenjo88 skriver:

øv hvor lyder det bare træls Jeg har på et tidspunkt gjort det her hjemme da jeg også synes min mand var meget væk og ikke rigtig hjalp til at jeg simpelthen lavede en liste med hvad jeg lavde i dagligdagen og en med hvad han gjorde. og så blev det ret tydeligt at balancen var ret skæv og vupti - siden der har han hjulpet meget mere til og er mere hjemme. Skal stadig minde ham om det af og til men det er ok Det kunne være det også kunne hjælpe for jer. held og lykke

Sys jeg os er en go ide

Anmeld

30. september 2012

An&Jo

Sådan var min kæreste os engang, og kan til tider stadig være sådan..

MEN det eneste der hjælper er at åbne munden og det gjorde jeg, og gør det stadig hvis jeg synes han hjælper for lidt..
Hvis han bliver sur over at skulle lave noget herhjemme, ja så sætter jeg samme toneleje på overfor ham når han spørger mig om noget, og på den måde fandt han hurtigt ud af at han fik ne meget gladere kæreste ved at hjælpe når han blev bedt om det..

I er nødt til at snakke om det, og få ham til at være mere hjemme, jeg vil dog sige at det også sker yderst sjældent at det er ham der henter herhjemme, det er altid mig, men det er også mig der har bilen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.