brænd lørdag nat hvor jeg bor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. september 2012

NinaNymannMadsen

http://hsfo.dk/horsens/hf153341/containere-i-flamm er-i-nat

læs artiklen. vi bor lige ved siden af så det brændte.
min kæreste ringede 112 og de kom og slukkede det. vi ved dog ikke hvad der ahr startet det.

containerne er her ikke mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Kvist

NinaNymannMadsen skriver:

http://hsfo.dk/horsens/hf153341/containere-i-flamm er-i-nat

læs artiklen. vi bor lige ved siden af så det brændte.
min kæreste ringede 112 og de kom og slukkede det. vi ved dog ikke hvad der ahr startet det.

containerne er her ikke mere.

Vores nabos hus brændte natten til torsdag i sidste uge.. Og da vi kun har en halv meter mellem de to huse måtte vi ikke være indenfor hos os.. Så jeg stod fra 00.00 - 01.00 udenfor med vores søn på 2.. Det er bestemt ikke sjovt, så ved bestemt godt hvordan du har haft det..

Anmeld

6. oktober 2012

NinaNymannMadsen

Kvist skriver:

Vores nabos hus brændte natten til torsdag i sidste uge.. Og da vi kun har en halv meter mellem de to huse måtte vi ikke være indenfor hos os.. Så jeg stod fra 00.00 - 01.00 udenfor med vores søn på 2.. Det er bestemt ikke sjovt, så ved bestemt godt hvordan du har haft det..

slet ikke rart. han må da ha været forvirret over hvad der skete din søn der.

Anmeld

6. oktober 2012

Kvist

NinaNymannMadsen skriver:

slet ikke rart. han må da ha været forvirret over hvad der skete din søn der.

Han tog det hele i stiv arm, var dybt fascineret af brandbilerne og brandmændene.. Og snakker faktisk stadig ikke om andet end brandbiler.. Han er jo heldigvis så lille endnu at han ikke forstår faren ved det der skete.. Og brandmændene var super søde til at komme hen og sige Hej til ham, det sys han jo også var spændende..

Anmeld

6. oktober 2012

NinaNymannMadsen

Kvist skriver:

Han tog det hele i stiv arm, var dybt fascineret af brandbilerne og brandmændene.. Og snakker faktisk stadig ikke om andet end brandbiler.. Han er jo heldigvis så lille endnu at han ikke forstår faren ved det der skete.. Og brandmændene var super søde til at komme hen og sige Hej til ham, det sys han jo også var spændende..

Det var da godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.