Min sidste menstruations første dag, var d.3 sep. min cyklus er på ca.32 dage, ifølge diverse ægløsningsberegnere skulle min ægløsning altså have fundet sted d. 21 sep. Jeg mærkede denne dag nogle niveagtige smerter i venstre side af underlivet, for mig føltes det som var det i min venstre æggestok.
d.22 sep. + 23 sep. havde jeg ubeskyttet sex med min kæreste, det har vi dog haft stort set altid igennem ca. 3år uden at jeg har været blevet gravid. Ikke at vi decideret har forsøgte at blive gravide, han mener selv at han ikke kan lave børn og derfor har vi ikke rigtig passet på. 
torsdag d.27 sep. oplevede jeg igen nogle niv i venstre side af mit underliv, plus nogle jag i selve skeden. Derudover lagde jeg mærke til at jeg skulle tisse rigtig ofte. Jeg overvejede om det kunne være en UVI, men dette har jeg haft flere gange tidligere og der har det slet ikke lade sig mærke på denne måde. Jeg begyndte for en sikkerheds skyld at indtage massere af væske for at få skyllet godt igennem.
fredag d.28 sep. alt føltes normalt igen, MEN da jeg kommer hjem fra job og er på toilettet opdager jeg at jeg har lidt mere udflåd end vanligt, med et meget svag brunlig farve, nærmest lys beige men stadig sådan gennemsigtigt.
Lørdag. 29 sep. mit udflåd er nu gået hen og blevet brunt til tider sort, det kommer for det meste kun til syne på papiret når jeg har tørret mig, en gang imellem er der lidt fnuller med i det. Jeg behøver ikke at have et bind på, men vælger dog at bruge et trusse indlæg hvis nu det er min menstruation der er på vej for tidligt, selvom den aldrig plejer at starte på denne måde heller. Der kommer også lidt på bindet, men det er så minimalt og slet ikke som når jeg plejer at have menstruation. Jeg har heller ingen smerter overhovedet som jeg ellers plejer at døje rigtig meget med i fobindelse med menstruation.
Natten til søndag kommer der slet intet ud. Søndag morgen er der dog igen noget på papiret når jeg tørrer mig.
Er der nogle der har nogle ideer om hvad dette dog kan være, min menstruation skulle sådan set først komme i slutningen af næste uge, normalt bløder jeg kraftigtig i 6-7 dage og aldrig brunt derudover plejer jeg at leve af smertestillende de første 2-3 dage af blødningen pga. rigtig mange smerter. Er så forvirret over dette.
?????????????????????????????????????????????????????????????????
Ja har dog sat den under (Prøver at blive gravid) selvom om dette ikke er noget vi forsøger, sker det så sker det. Men det er ikke noget vi stræber efter på nuværende tidspunkt. Vidste ikke hvor jeg ellers skulle sætte den.