IVF føles som en der stikker kniv i min æggestok.. Normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.203 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. september 2012

Viventerjer

Hej igen ..
Her kommer en af mine mange spørgsmål .. Håber i bære over med mig, men har ingen andre at, tale med om det

Jeg har de seneste dage, haft sådanne stikende jag i den ene æggestok .. Det lyder sjovt jeg kan faktisk mærke det er i æggestokkende 

Det gør faktisk ret ondt og kommer i "bølger" og mest ved bevægelse..

Er jeg den eneste der har mærket dette.. Og i så fald ved i om det er okay det skal gøre så ondt ?!

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

modesty

Det gjorde ikke så ondt på mig første gang jeg fik hormonbehandling, men anden gang (hvor der kom dobbelt så mange æg) føltes det på samme måde som du beskriver (det var ikke ulideligt, men det gjorde ondt). Det er æggene der begynder at fylde når de bliver større. Så det betyder måske at den nye medicin virker... 

Anmeld

30. september 2012

tarkoflen

Viventerdig skriver:

Hej igen ..
Her kommer en af mine mange spørgsmål .. Håber i bære over med mig, men har ingen andre at, tale med om det

Jeg har de seneste dage, haft sådanne stikende jag i den ene æggestok .. Det lyder sjovt jeg kan faktisk mærke det er i æggestokkende 

Det gør faktisk ret ondt og kommer i "bølger" og mest ved bevægelse..

Er jeg den eneste der har mærket dette.. Og i så fald ved i om det er okay det skal gøre så ondt ?!

Knus herfra

Spørg du bare løs

Jeg følte også der var nogle der var ved at rive min højre æggestok ud, og fik at vide, at det er fordi æggene fylder noget mere, end hvis man ikke fik så mange æg på en gang.

Håber du kan slappe lidt af, og det ikke bliver alt for slemt!

Anmeld

30. september 2012

Viventerjer

modesty skriver:

Det gjorde ikke så ondt på mig første gang jeg fik hormonbehandling, men anden gang (hvor der kom dobbelt så mange æg) føltes det på samme måde som du beskriver (det var ikke ulideligt, men det gjorde ondt). Det er æggene der begynder at fylde når de bliver større. Så det betyder måske at den nye medicin virker... 

Ja, det gør lige nemlig ondt, men er ikke ulideligt .. Helt præcis beskrevet ... men ikke ondt som i ømt, det er virkelig stikende jag der gør ondt.. Føles som om en smølf der giver mig mavepuster lige i æggestokken..

Det er faktisk lidt sjovt i siger det pga. der kommer flere æg, fordi det er lige præcis i den æggestok hvor der er 6 mod 3 i den anden, og samtidig er det i den æggestok hvor de vokser flottest ..

Jeg håber det er medicinen.. Fordi det er sådan set kun taget til, siden jeg tog medicinen igår aftes .. På trods af det begyndte for et par dage siden ..

Anmeld

30. september 2012

Viventerjer

tarkoflen skriver:

Spørg du bare løs

Jeg følte også der var nogle der var ved at rive min højre æggestok ud, og fik at vide, at det er fordi æggene fylder noget mere, end hvis man ikke fik så mange æg på en gang.

Håber du kan slappe lidt af, og det ikke bliver alt for slemt!

Tusin tak.. Man kan godt føle sig lidt til besvær når jeg spørger så meget .. Men rart med så mange skønne svar for jer alle altid

Jamen hvor er det lettende at, vide jeg ikke er den eneste der har prøvet det her .. Er spm altid meget mere rolig efter jeg har talt med jer herinde .. Taaaak .. Glæder mig til skaning i morgen, der skal vi se om der er sket noget siden jeg er skiftet til MENOPUR

Anmeld

30. september 2012

tarkoflen

Viventerdig skriver:

Tusin tak.. Man kan godt føle sig lidt til besvær når jeg spørger så meget .. Men rart med så mange skønne svar for jer alle altid

Jamen hvor er det lettende at, vide jeg ikke er den eneste der har prøvet det her .. Er spm altid meget mere rolig efter jeg har talt med jer herinde .. Taaaak .. Glæder mig til skaning i morgen, der skal vi se om der er sket noget siden jeg er skiftet til MENOPUR

Jeg for en god skanning i morgen

Det er altid rart at blive beroliget herinde! Det har jeg også brugt, når jeg bare var sikker på, at alt var galt

Anmeld

30. september 2012

Viventerjer

tarkoflen skriver:

Jeg for en god skanning i morgen

Det er altid rart at blive beroliget herinde! Det har jeg også brugt, når jeg bare var sikker på, at alt var galt

Ja det bare så skønt at, sådan en side og brugere findes .. Tak for krydserne jeg har brug for dem

Anmeld

30. september 2012

Miss BananaHammock

Præcis den følelse man har ved mange æg! Jeg havde det også efter jeg havde fået lagt æg op, men tror det var eftervirkning af at have båret rundt på alle de æg.

Anmeld

30. september 2012

Viventerjer

Miss BananaHammock skriver:

Præcis den følelse man har ved mange æg! Jeg havde det også efter jeg havde fået lagt æg op, men tror det var eftervirkning af at have båret rundt på alle de æg.

Øj jeg håber det er derfor så .. Der må gerne være en masse og vælge mellem .. Selvom alt jeg ønsker lige nu bare er et godt æg

Anmeld

30. september 2012

Miss BananaHammock

Viventerdig skriver:

Øj jeg håber det er derfor så .. Der må gerne være en masse og vælge mellem .. Selvom alt jeg ønsker lige nu bare er et godt æg

alt hvad jeg kan

(Dog er overstimulering (altså alt for stor produktion) absolut ikke sjov. Det resulterede i at jeg ikke måtte dyrke sport i en måned efter pga. risiko for at æggestokkene kunne slå knude på sig selv.. (efter ÆU fylde æggestokkene med væske og bliver ved med at være tunge længe))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.