Årh bliver snart sindsyg. de sidste to uger har jeg haft kvalme stort set hele dagen. Og den sidste uge har jeg oplevet til tider kraftige smerter, men også lidt mildere, i underlivet. For tre dage siden føltes underlivet tung og det var en smule ømt. Endvidere har jeg i dag på nuværende tidspunkt allerede været ude og tisse 4 gange og skal allerede igen. Normalt har jeg en super blære og tisser normalt kun om morgenen og så først igen ved 1-2 tiden.
er nærmest skrækslagen hver gang jeg skal på toilet. Frygter sådan at min menstruation er kommet. Har en cyklus som siden januar har lagt imellem 33 og 45 dage, så det gør det ikke meget nemmere at den har været så uregelmæssig. Har prøvet at teste siden i torsdags. Men de er fortsat negative. Valmeds viste dog en streg efter en times tid, men den kan jeg jo desværre ikke regne med:/ øv øv.
ville ikke så meget med indlægget. Havde bare brug for at komme ud med det. Kan ikke rigtig snakke med nogen om det da det er hemmeligt vi prøver. Netop for at undgå stressen og spørgsmålene om hvornår der kommer en lillebror/søster. Vi har i forvejen en dejlig datter på halvanden år.
vil ikke fortælle kæresten om mine fornemmelser i kroppen, da jeg ved hvor ufattelig skuffet han også bliver hvis min menstruation dukker op. Kan se at situationen også er begyndt at tære på ham, da vi har prøvet siden januar men uden held:/
Anmeld