Mindfeud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. september 2012

Stumpen

Hej..

jeg har opdateret mindfeud igår og nu er alt væk.. Sender jeg nye invitationer kan jeg ikke se dem - der står bare go premium - vil det sige at jeg skal betale for at kunne spille det??

-Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

M (:

Stumpen skriver:

Hej..

jeg har opdateret mindfeud igår og nu er alt væk.. Sender jeg nye invitationer kan jeg ikke se dem - der står bare go premium - vil det sige at jeg skal betale for at kunne spille det??

-Anja

Hm, underligt. Jeg opdaterede også igår, og alle spil, venner og lignende var som før opdateringen? 

Anmeld

30. september 2012

Stumpen

M (: skriver:

Hm, underligt. Jeg opdaterede også igår, og alle spil, venner og lignende var som før opdateringen? 

Fik et råd af en sød veninde: Afinstallere og installere igen og nu fungerer det 

Anmeld

30. september 2012

M (:

Stumpen skriver:

Fik et råd af en sød veninde: Afinstallere og installere igen og nu fungerer det 

Oplever du også, at man hele tiden skal vente to minutter før man kan lave næste træk? Og derudover at man nærmest ikke kan undgå at skulle se de der latterlige reklamer? Synes det er VILDT irriterende..  Men synes heller ikke spillet er så godt, at jeg vil betale 18 kroner for det.. 

Anmeld

1. oktober 2012

Stumpen

M (: skriver:

Oplever du også, at man hele tiden skal vente to minutter før man kan lave næste træk? Og derudover at man nærmest ikke kan undgå at skulle se de der latterlige reklamer? Synes det er VILDT irriterende..  Men synes heller ikke spillet er så godt, at jeg vil betale 18 kroner for det.. 

ikke to min, men ja længere og jeg tror det er et tiltag for at få flere til at købe spillet...

Anmeld

1. oktober 2012

M (:

Stumpen skriver:

ikke to min, men ja længere og jeg tror det er et tiltag for at få flere til at købe spillet...

Det er da vildt irriterende! 

Anmeld

1. oktober 2012

Munder

Stumpen skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.