Luksus morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det er hva jeg har i dag! 

Normalt står kærsten op og hygger med thea og jeg sover længe ( fordi jeg ik opdager de står op, sover som en sten ). I dag har kærsten til gengæld sovet længe ( til 8.45) og jeg har hygget med thea, med pandekager og tegnefilm. Alberte sover stadig og her kl 10 ska thea hjem til en veninde og lege et par timer, og hun glæder sig helt vildt.

Så bliver det vist ik bedre vel?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

CS

Åh lyder hyggeligt

Anmeld

30. september 2012

StineW79

CS skriver:

Åh lyder hyggeligt

Det er nemlig mega hyggeligt! Og tror også kærsten trængte til at sove. Han sover normalt til senest 6.45. Må vi se om han ska ha pandekager på sengen, inden jeg hopper i et LANGT bad... Vh stine

Anmeld

30. september 2012

MyLove E

Det lyder som en dejlig morgen. Vi er ved at pakke sammen og gøre rent også skal vi ud og se de japanske haver og spise sushi der:-):-)
Og så ellers bare hjem til jylland igen:-)

Anmeld

30. september 2012

StineW79

Tauf skriver:

Det lyder som en dejlig morgen. Vi er ved at pakke sammen og gøre rent også skal vi ud og se de japanske haver og spise sushi der:-):-)
Og så ellers bare hjem til jylland igen:-)

Uhmmm elsker sushi! Vh stine

Anmeld

30. september 2012

Janni.

Rigtig hyggelig morgenstund.

Her er der også ren hygge. Silas sov lige 13 timer i streg, og er bare så glad og frisk nu. Så vi hygger også rigtig her hjemme.

Anmeld

30. september 2012

StineW79

Janni. skriver:

Rigtig hyggelig morgenstund.

Her er der også ren hygge. Silas sov lige 13 timer i streg, og er bare så glad og frisk nu. Så vi hygger også rigtig her hjemme.

Det er bare dejligt med friske unger! Og udhvilet forældre  Vh stine

Anmeld

30. september 2012

Janni.

StineW79 skriver:

Det er bare dejligt med friske unger! Og udhvilet forældre  Vh stine

Ja det er virkelig lykken med en masse dejlig søvn. 

Anmeld

30. september 2012

StineW79

Janni. skriver:

Ja det er virkelig lykken med en masse dejlig søvn. 

Her er vi også rigtig heldige, for thea har sovet igennemfra kl ca 19 til 6 fra hun var godt 8 mdr. Og alberte på snart 12 uger er også rigtig god til at sove om natten. Nogle gange vågner hun kl 4 og spiser,men de fleste dage er den næsten 6 inden hun vågner, spiser og sover så igen til kl ca 9. Det er helt vildt!! Vh stine

Anmeld

30. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

Ja det er hva jeg har i dag! 

Normalt står kærsten op og hygger med thea og jeg sover længe ( fordi jeg ik opdager de står op, sover som en sten ). I dag har kærsten til gengæld sovet længe ( til 8.45) og jeg har hygget med thea, med pandekager og tegnefilm. Alberte sover stadig og her kl 10 ska thea hjem til en veninde og lege et par timer, og hun glæder sig helt vildt.

Så bliver det vist ik bedre vel?? Vh stine

Lyder som en rigtig dejlig morgen med den store

I må have en god dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.