mange flere smerter 4 dage efter min OP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. september 2012

bobbles

Ja blev opereret for navle brok for fire dag siden og jo ved da godt at det skal gøre ondt nogen dage men i nat kunne jeg slet ikke sove min mave spændte helt vildt og gjorde vildt ondt ved ikke om det er det net der er blevet lagt ind. Vågnede så her til morgen og havde mange flere smerter end på selve operations dagen så er sku ved at blive lidt halv nervøs for om der er noget galt så har aftalt med manden at vi kører
forbi sygehuset idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Janni.

Uh det lyder ikke godt. Håber det bedste for dig.

Vil tænke på dig. Smid lige en update når du får tid.

Anmeld

30. september 2012

bobbles

Janni. skriver:

NNeNejddeUh det lyder ikke godt. Håber det bedste for dig.

Vil tænke på dig. Smid lige en update når du får tid.

Nej det er også meget ubehageligt men vi har lige haft begge piger i våd også fik jeg lige lidt hjælp os og nu er manden i bad da vores store pige skal til børne fødselsdag kl 11 det synes jeg ikke hun skal snydes for også kører vi efter der

Anmeld

30. september 2012

Janni.

Frøken Christiansen skriver:

Nej det er også meget ubehageligt men vi har lige haft begge piger i våd også fik jeg lige lidt hjælp os og nu er manden i bad da vores store pige skal til børne fødselsdag kl 11 det synes jeg ikke hun skal snydes for også kører vi efter der

Det kan jeg sørme godt forstå. for dig.

Anmeld

30. september 2012

bobbles

Janni. skriver:

TTaTak

Det kan jeg sørme godt forstå. for dig.

Tak har snakket med læge vægten han mener det evt er infektion så nu må jeg se hvad de siger

Anmeld

30. september 2012

bobbles

Nå ingen infektion heldigvis lægen mente det bare var pga de har været inde i maven og rode. Fik lidt stærkere piller med hjem også måtte jeg prøve at se om det bliver bedre med dagene

Anmeld

30. september 2012

bobbles

Nå ingen infektion heldigvis lægen mente det bare var pga de har været inde i maven og rode. Fik lidt stærkere piller med hjem også måtte jeg prøve at se om det bliver bedre med dagene

Anmeld

30. september 2012

bobbles

Anmeld

30. september 2012

Janni.

Frøken Christiansen skriver:

Åh det var godt. Rigtig god bedring. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.